Det får vi se når det ankommer.. så hemmelig til neste ukeHva er det du trekker i hus denne gangen?
Så rutinert og så kjedeligDet får vi se når det ankommer.. så hemmelig til neste uke
Gratulerer! Blir spennende å se hvaNei nå har man vært litt for rolig på byttefronten.. så er vel på tide med noe annet..
Såååå det ble et lite impulskjøp på finn i dag..
Tja, nå koster jo bare heed pre'n alene mer enn begge de andre heed boksene, så jeg tror den gjør en del godt.Kult oppsett!
Hvordan står Clonene med Heed pre seg vs. Obelisk da?
Ja, designet på thesis er litt mer brukervennlig kontra obelisk serien. Og i mine øyne er den pen.Liker detaljen som viser kilden på linjevelgeren på Thesis
Enig! Du har skaffet deg et flott oppsett. Bruker Clones og Heed komponenter selv, i litt annen støpningJa, designet på thesis er litt mer brukervennlig kontra obelisk serien. Og i mine øyne er den pen.
Hva har du?Enig! Du har skaffet deg et flott oppsett. Bruker Clones og Heed komponenter selv, i litt annen støpning
Clones Audio 25irx integrert og Questar + Orbit fra Heed til platespillerenHva har du?
Ah.Clones Audio 25irx integrert og Questar + Orbit fra Heed til platespilleren
Absolutt. Den kan nok plasseres og passe godt inn de fleste steder pga minimalt fotavtrykk.Kunne tenkt meg en 25irx ettervært for å lage et desktop system.. Den er meget lekker å se på
Ser ikke sånn ut neiDen var ikke så god likevel?
Den var ikke så god likevel?
Leser vi det samme?? Leser det som at X-Cell er veldig happy.En ting slår aldri feil.. å det er at det overhodet ikke er fælt å få noe fra guru Malmin inn i hus..
Bare det at den allerede ligger ute på Finn!Leser vi det samme?? Leser det som at X-Cell er veldig happy.
Se der ja...... Kommer alltid for sent til "oppdateringer"Bare det at den allerede ligger ute på Finn!
Ja han VAR veldig happy…Leser vi det samme?? Leser det som at X-Cell er veldig happy.
God, men trenger ikke dobbelt opp..Den var ikke så god likevel?
Ja det var jo en fin tanke selv om jeg ikke helt skjønner hva du mener. Jeg kom akkurat opp ifra kjelleren og følte ikke for å selge så veldig mye selv om jeg har alt for mye der nede…Er jo ufint å ha for mye i disse tider da andre sliter
Du fikk mer lyst til å donere bort enn å selge ja - det kaller jeg stort hjerterom nå som det nærmer seg julJa det var jo en fin tanke selv om jeg ikke helt skjønner hva du mener. Jeg kom akkurat opp ifra kjelleren og følte ikke for å selge så veldig mye selv om jeg har alt for mye der nede…
Hvis du tilfeldigvis selger din MI10 til en som er bosatt sørpå og mangler en matchende/god forforsterker til riktig pris, så har jeg en MI11 til den nedpakket i boden. De to sammen = champagne lyd til pølsepris? Har til gode å høre MI11 med MI forsterker. Eller annen god effekt for den saks skyld.God, men trenger ikke dobbelt opp..
Er jo ufint å ha for mye i disse tider da andre sliter
Mi11 og MI10.1 er en meget fin match ja. Det er jo en klassisk MI kombinasjon.Hvis du tilfeldigvis selger din MI10 til en som er bosatt sørpå og mangler en matchende/god forforsterker til riktig pris, så har jeg en MI11 til den nedpakket i boden. De to sammen = champagne lyd til pølsepris? Har til gode å høre MI11 med MI forsterker. Eller annen god effekt for den saks skyld.
(Jeg har som deg gått over til små komponenter og andre løsninger en trad./old-school HiFi. Bor i en fuglekasse av en leilighet)