Skal være feel good tråd er musikk dette handler om , jeg skal høre alle primare sine pre og effekt fra 30 til 60 som er lik mine t6 i lyden. Men jeg skal også teste ut mcintosh , burmester osv osv , komponenter trenger høyttaleren for og få lyd. Når det kommer til imagine t3 det er her jeg vil teste ut mye komponenter , for denne gangen har jeg bestemt meg for og finne den ultimate lyd og holde meg til den. Pappa hadde rett i det hold deg til en høyttaler sort , og heller finne den riktige komponenten til den da vil du ha musikk som kommer ut av høyttaleren din om er lyd nirvana for deg. Skal du holde på og bytte høyttalere og komponenter heile veien blir du aldri fornøyd og han har så rett.
Mvh Imagine
Kloke ord fra din far, man kan nok finne andre høyttaler merker men da må de ha den lyd du liker. De ande komponenten påvirker lyden i mindre grad, men matching er alfa omeg for god lyd. Og dette krever ofte noe testing av forskjellig utstyr og som vi alle vet kan dette koste
Det skal sies at anlegget jeg nå har var jeg heldig og traff på første forsøk, er alltid mulig å få ting bedre men godt nok til og holde spøkelset i skapet.
Har lyst til og teste ut Norma sin største integrerte, Plinius, Krell og de tyngre saken fra Primare og mye annet som innbefatter store effekttrinn fra McIntoch. Grunnet høyttalerne jeg har anser jeg ikke Hegel som et alternativ.
roeng2