Xindaks Venner!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • spaceman_2

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    27.07.2016
    Innlegg
    88
    Antall liker
    105
    Hej . Jeg er meget glad for xindak . Trust me . Mine riaa er ikke fra Xindak , men må indlemmes i familien . En lille ny kommer med posten . Nr 4 riaa , som , jeg håber går glæde . rør ( tube ) , mon ikke det skaber lidt glæde . Min sidste Ear 834 clone - gjorde jobbet . mvh Space
     

    Vedlegg

    Myhre

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.11.2005
    Innlegg
    134
    Antall liker
    180
    Sted
    Gjerdrum
    Torget vurderinger
    1
    Hei !

    Har i dag et par Klipsch RF7 mk3, bak en Hegel H360. Leker med tanken på å bytte ut denne - og vurderer nå et sett med 2 stk XA88000MNE, en XA8250 som forforsterker - og en DAC-8.

    Jeg har ikke mulighet til å lytte på dette, så det blir å kjøpe og krysse fingrene.

    Spørsmålet da er om dette vil gi et bra løft ift Hegelen ? Mener å ha lest at Xindak passer Klipsch bra - og klasse A (opp til 60W ?) burde vel også være bra ? Er dette fortsatt bra utstyr - selv om det er noen år siden det kom på banen ?

    Takker for tips :)
     

    eldo472

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.01.2005
    Innlegg
    1.026
    Antall liker
    275
    Sted
    Tranby
    Audreal Arr Pa ligger på 130 poeng på Audio.de sin beste liste.

    I selskap med andre renommerte merker mange doble prisen. Krell Evo 402, MCintosh MC 2301, TAD M2500, Accuphase M6000 har samme poengsum
    Noen som kan formidle erfaringer ?

    I Norge heter den Xindak PA.
    2x100W klasse A.

    48 Sanken transistorer burde borge for kvalitet.
    75 kg og fin byggekvalitet.
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    48 Sanken transistorer burde borge for kvalitet.
    For mange år siden kjøpte jeg et strømaggregat, skulle bl.a. brukes på ei 220 V vannpumpe som var montert nede i en 70 m dypt borehull på ei hytte. Nope, den klarte ikke starte pumpa, enda aggregatet var større enn hva pumpa krevde av strøm. Satt Honda motor/strømaggrega. Ringte Honda importøren og spurte. Som spurte tilbake om det var et originalt Honda aggregat, eller noe billigere greier med Honda motor? Og han fortalte hvor mange typer motorer Honda laget for andre produsenter, med helt andre spesifikasjoner enn på deres egne apparater. Jeg trodde på fyren. Kjøpte et ekte Honda aggregat som kostet ca. dobbelt så mye. Men ALT med det ekte Honda aggregatet var tre, fire ganger bedre enn "Honda look alike."

    Har selv sikla på denne Xindak serien, men Malmin (Music Innovation) fortalte meg en gang litt om transistorer, hvor mange kvalitetsforskjeller det var og hvor mye toleranser & matching av de betydde for lyden. Jeg er redd disse 48 Sanken transistorene (og andre komponenter) er som i tilfellet jeg nevnte over her, men hør av dere Xindak kjennere/eiere dersom jeg tar feil, for disse produktene ser ut som de koster minst like mye som klodens råeste produkter. Maala Audio startet jo opp i sin tid med Xindak - men sluttet med de. Uten at jeg vet hvorfor. Mye feil? Kort levetid? Lav fortjeneste? Leveringsproblemer? Kanskje andre momenter enn disse? Jeg aner ikke... Tenker det må være en årsak til at noe som ser ut som en million men kun til pølsepris ikke selges. Audreal, er tyskernes eget merkenavn, på de samme produkter, også litt merkelig dersom kvalitetsbevisste tyskere kjøper noe ikledd keiserens nye klær...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Xindak lever godt hos oss i Mala Audio.
     

    Elmer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.08.2009
    Innlegg
    1.927
    Antall liker
    2.174
    For mange år siden kjøpte jeg et strømaggregat, skulle bl.a. brukes på ei 220 V vannpumpe som var montert nede i en 70 m dypt borehull på ei hytte. Nope, den klarte ikke starte pumpa, enda aggregatet var større enn hva pumpa krevde av strøm. Satt Honda motor/strømaggrega. Ringte Honda importøren og spurte. Som spurte tilbake om det var et originalt Honda aggregat, eller noe billigere greier med Honda motor? Og han fortalte hvor mange typer motorer Honda laget for andre produsenter, med helt andre spesifikasjoner enn på deres egne apparater. Jeg trodde på fyren. Kjøpte et ekte Honda aggregat som kostet ca. dobbelt så mye. Men ALT med det ekte Honda aggregatet var tre, fire ganger bedre enn "Honda look alike."

    Har selv sikla på denne Xindak serien, men Malmin (Music Innovation) fortalte meg en gang litt om transistorer, hvor mange kvalitetsforskjeller det var og hvor mye toleranser & matching av de betydde for lyden. Jeg er redd disse 48 Sanken transistorene (og andre komponenter) er som i tilfellet jeg nevnte over her, men hør av dere Xindak kjennere/eiere dersom jeg tar feil, for disse produktene ser ut som de koster minst like mye som klodens råeste produkter. Maala Audio startet jo opp i sin tid med Xindak - men sluttet med de. Uten at jeg vet hvorfor. Mye feil? Kort levetid? Lav fortjeneste? Leveringsproblemer? Kanskje andre momenter enn disse? Jeg aner ikke... Tenker det må være en årsak til at noe som ser ut som en million men kun til pølsepris ikke selges. Audreal, er tyskernes eget merkenavn, på de samme produkter, også litt merkelig dersom kvalitetsbevisste tyskere kjøper noe ikledd keiserens nye klær...
    Iflg Mala audio sine nettsider er der framleis forhandler. Lista opp med 18 produkter. Forøvrig er jeg litt skeptisk når andre produsenter uttaler seg om konkurrenter. Uten at jeg går inn i nevnte argumentasjon, som sikkert er rett utfra et generelt grunnlag. Men om det har gyldighet for nevnte Xindak ?

    Xindak (malaaudio.no)

    Angående tyske Audreal. Det er vel ikke noe annet enn et klassisk OEM tilfelle. Så lenge de ikke tar blodpris i.f.t originalen er det relativt uproblematisk. Godeste Mark Levinson (the man) hadde sitt merke Red Rose Music for noen år siden hvor han pusha en Korsun (Kina) forsterker v6i med sitt merke på og prisdifferansen var vel rundt 4 gangen hvis jeg ikke husker feil. Det er noe annet. Audreal var faktisk nevnt på Xindak sin hjemmeside før.

    Men denne under her, Xindak PA-M dukka for et par år siden opp med et annet navn på, det var et svensk merke som hadde studioutstyr i sin portefølje. Husker ikke navnet, men prisen var dobbel.

    1614421308988.png



    XIndak PA-M

    Edit: Fant `an. Lindell Audio x-amp. Eneste forskjell bortsett fra navnet er en ny større 19" frontplate for rackmontasje. Den er forøvrig testa i Sterophile uten at opphavet er nevnt.

    Lindell AMPX power amplifier | Stereophile.com
    1614427379533.png



    Lindell Audio x-amp




    En kompis av meg rett oppi lia her spiller riktig så flott på sine monoblokker XA8800 MNE. Vi kikka på "innvollene", nydelig oppbygging og perfekt loddearbeid. Tillitvekkende. Han kjøpte de for noen år siden, da var det et skikkelig røverkjøp. Halv pris av nå, det var vel en på Karmøy som hadde agenturet da.

    Ellers var vel Audiophile-Arve svært fornøyd med utprøvinga av PA-1 settet for en god del år sia.

    Brutalt, men raffinert frå Kina: Xindak PA 1 Monoblokker (audiophile.no)

    Dr.E
     
    Sist redigert:

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.631
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    For mange år siden kjøpte jeg et strømaggregat, skulle bl.a. brukes på ei 220 V vannpumpe som var montert nede i en 70 m dypt borehull på ei hytte. Nope, den klarte ikke starte pumpa, enda aggregatet var større enn hva pumpa krevde av strøm. Satt Honda motor/strømaggrega. Ringte Honda importøren og spurte. Som spurte tilbake om det var et originalt Honda aggregat, eller noe billigere greier med Honda motor? Og han fortalte hvor mange typer motorer Honda laget for andre produsenter, med helt andre spesifikasjoner enn på deres egne apparater. Jeg trodde på fyren. Kjøpte et ekte Honda aggregat som kostet ca. dobbelt så mye. Men ALT med det ekte Honda aggregatet var tre, fire ganger bedre enn "Honda look alike."

    Har selv sikla på denne Xindak serien, men Malmin (Music Innovation) fortalte meg en gang litt om transistorer, hvor mange kvalitetsforskjeller det var og hvor mye toleranser & matching av de betydde for lyden. Jeg er redd disse 48 Sanken transistorene (og andre komponenter) er som i tilfellet jeg nevnte over her, men hør av dere Xindak kjennere/eiere dersom jeg tar feil, for disse produktene ser ut som de koster minst like mye som klodens råeste produkter. Maala Audio startet jo opp i sin tid med Xindak - men sluttet med de. Uten at jeg vet hvorfor. Mye feil? Kort levetid? Lav fortjeneste? Leveringsproblemer? Kanskje andre momenter enn disse? Jeg aner ikke... Tenker det må være en årsak til at noe som ser ut som en million men kun til pølsepris ikke selges. Audreal, er tyskernes eget merkenavn, på de samme produkter, også litt merkelig dersom kvalitetsbevisste tyskere kjøper noe ikledd keiserens nye klær...
    Selv har jeg en gammel Xindak 6950 som jeg bruker på Rogers LS3/5a for lyd på mac-en.
    Fungerer glimrende. :)
    Mala og Xindak i dag
     

    scaniagutten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    1.161
    Antall liker
    575
    Torget vurderinger
    46
    For mange år siden kjøpte jeg et strømaggregat, skulle bl.a. brukes på ei 220 V vannpumpe som var montert nede i en 70 m dypt borehull på ei hytte. Nope, den klarte ikke starte pumpa, enda aggregatet var større enn hva pumpa krevde av strøm. Satt Honda motor/strømaggrega. Ringte Honda importøren og spurte. Som spurte tilbake om det var et originalt Honda aggregat, eller noe billigere greier med Honda motor? Og han fortalte hvor mange typer motorer Honda laget for andre produsenter, med helt andre spesifikasjoner enn på deres egne apparater. Jeg trodde på fyren. Kjøpte et ekte Honda aggregat som kostet ca. dobbelt så mye. Men ALT med det ekte Honda aggregatet var tre, fire ganger bedre enn "Honda look alike."

    Har selv sikla på denne Xindak serien, men Malmin (Music Innovation) fortalte meg en gang litt om transistorer, hvor mange kvalitetsforskjeller det var og hvor mye toleranser & matching av de betydde for lyden. Jeg er redd disse 48 Sanken transistorene (og andre komponenter) er som i tilfellet jeg nevnte over her, men hør av dere Xindak kjennere/eiere dersom jeg tar feil, for disse produktene ser ut som de koster minst like mye som klodens råeste produkter. Maala Audio startet jo opp i sin tid med Xindak - men sluttet med de. Uten at jeg vet hvorfor. Mye feil? Kort levetid? Lav fortjeneste? Leveringsproblemer? Kanskje andre momenter enn disse? Jeg aner ikke... Tenker det må være en årsak til at noe som ser ut som en million men kun til pølsepris ikke selges. Audreal, er tyskernes eget merkenavn, på de samme produkter, også litt merkelig dersom kvalitetsbevisste tyskere kjøper noe ikledd keiserens nye klær...

    Mala selger fortsatt Xindak. Hva er bakgrunnen for at du hevder de ikke gjør det?
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.204
    Antall liker
    3.549
    Torget vurderinger
    1
    Xindak har god kvalitet og holdbarhet. Jeg hadde en 6950v for en stund siden, før jeg oppgraderte til Xindak med monoblokker. Den 6950v ble solgt til en kompis, han hivde den i et (kjøkken)skap og brukt til streaming i hans nr.2 anlegg, og der har den vel stått i over 10 år uten å bli skrudd av nå. Ingen kjøling i det skapet heller så den har levd et varmt liv. Den er visstnok fortsatt i drift.
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Xindak lever godt hos oss i Mala Audio.
    Jøss, jeg sjekket ikke butikken... Snakket med han selv under en Horten messe, forstod det da med tydelighet at han skulle gi seg med nettopp Xindak.
    Uansett - så bra flere kom på banen med erfaringer omkring Xindak!
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.695
    Antall liker
    37.938
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Har hatt en del Xindak produkter opp i gjennom og liker de svært godt :) Kanskje har dem ikke cred nok i miljøet?

    mvh
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.204
    Antall liker
    3.549
    Torget vurderinger
    1
    Har hatt en del Xindak produkter opp i gjennom og liker de svært godt :) Kanskje har dem ikke cred nok i miljøet?

    mvh
    Tror nok de blir litt for "rimelige" muligens til å få cred, samt at de kommer fra feil land? Eller at de har vært for billige når de kom. Nå har jeg ikke hatt Xindak på mange år selv, men opplevd kvalitet har vært svært god på de Xindak produktene jeg har hatt.
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.695
    Antall liker
    37.938
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Tror nok de blir litt for "rimelige" muligens til å få cred, samt at de kommer fra feil land? Eller at de har vært for billige når de kom. Nå har jeg ikke hatt Xindak på mange år selv, men opplevd kvalitet har vært svært god på de Xindak produktene jeg har hatt.
    Ja de er litt for rimelige men jeg har hatt 3 dacer av dem og har vært godt fornøyd :)

    mvh
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.695
    Antall liker
    37.938
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Jeg har også hatt Lp-1 riaa og Muse delux cd spilleren som var veldig mye for pengene synes jeg. :) Kunne godt levd med Xindak oppsett i dag

    mvh
     

    otello

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.09.2003
    Innlegg
    111
    Antall liker
    99
    Sted
    Oslo.
    Torget vurderinger
    1
    Hei! Jeg lurer på å kjøpe en brukt XA-6200-08 100W og rør i pre. Skal bruke den på "hytta" i sverige. Skal mate Magnat Vintage 450 som er ganske lettdrevne 90db.
    Noen som vil si noe om denne? Spiller alt av musikk men er glad i Prog. :)
     

    raeggis

    Entusiast
    Ble medlem
    20.02.2004
    Innlegg
    378
    Antall liker
    254
    Sted
    Lundamo
    Torget vurderinger
    0
    Hei
    Jeg får melde meg inn i denne gruppen.
    Går fra rør til Xindak A600E(V)
    09 utgaven går visst ut, siden de skal bednytte annen type høytaler terminaler.
    A600E(09): WBT speaker terminal
    A600E(V): normal speaker terminal

    Jeg vet ikke om det er for de mangler deler, eller om det er en lydmessig gevinst de får ved å gjøre dette. Det er tydeligvis forskjellige meninger rundt dette temaet, men jeg håper på sistnevnte😀

    Skal brukes i stue, og tilpasses waf faktoren mest mulig.
    Kjøres på Klipsch Chorus II . Htene har nye Faital pr400 pro drivere 4 Ohm.
    Det ser ut som jeg må bygge om tv benk, da den trenger 20-30cm mer dybde😱
     
    Sist redigert:

    scaniagutten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    1.161
    Antall liker
    575
    Torget vurderinger
    46
    Hei! Jeg lurer på å kjøpe en brukt XA-6200-08 100W og rør i pre. Skal bruke den på "hytta" i sverige. Skal mate Magnat Vintage 450 som er ganske lettdrevne 90db.
    Noen som vil si noe om denne? Spiller alt av musikk men er glad i Prog. :)
    Hei. Brukte denne på System Audio 1550. God forsterker med mye trøkk. Byttet ut røra med NOS Rør av god kvalitet. Kunne levd lenge med denne men så var det byttesjuka da...mvh. Morten
     

    scaniagutten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    1.161
    Antall liker
    575
    Torget vurderinger
    46
    Hei
    Jeg får melde meg inn i denne gruppen.
    Går fra rør til Xindak A600E(V)
    09 utgaven går visst ut, siden de skal bednytte annen type høytaler terminaler.
    A600E(09): WBT speaker terminal
    A600E(V): normal speaker terminal

    Jeg vet ikke om det er for de mangler deler, eller om det er en lydmessig gevinst de får ved å gjøre dette. Det er tydeligvis forskjellige meninger rundt dette temaet, men jeg håper på sistnevnte😀
    Hei. Handlet du hos Mala Audio?
    Mvh. Morten
     

    raeggis

    Entusiast
    Ble medlem
    20.02.2004
    Innlegg
    378
    Antall liker
    254
    Sted
    Lundamo
    Torget vurderinger
    0
    Hei !

    Har i dag et par Klipsch RF7 mk3, bak en Hegel H360. Leker med tanken på å bytte ut denne - og vurderer nå et sett med 2 stk XA88000MNE, en XA8250 som forforsterker - og en DAC-8.

    Jeg har ikke mulighet til å lytte på dette, så det blir å kjøpe og krysse fingrene.

    Spørsmålet da er om dette vil gi et bra løft ift Hegelen ? Mener å ha lest at Xindak passer Klipsch bra - og klasse A (opp til 60W ?) burde vel også være bra ? Er dette fortsatt bra utstyr - selv om det er noen år siden det kom på banen ?

    Takker for tips :)
    Gammelt innlegg, men svaret likevel.
    2*60 watt høres bra ut på RF7III
    Har selv testet RF7II med 2*30 watt klasse A, men syntes dette ble for lite. Måtte dermed kjøre ab modus, da ble det mere morsomt.
     

    raeggis

    Entusiast
    Ble medlem
    20.02.2004
    Innlegg
    378
    Antall liker
    254
    Sted
    Lundamo
    Torget vurderinger
    0
    Vil 16 ampere type ekstra treg sikring holde til oppstart av Xindak A 600 E ?
    Er det noen som har mål på avstander mellom føtter på denne forsterkeren
    IMG_20210925_220103.png
    ?
     

    Hb 52

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.03.2014
    Innlegg
    938
    Antall liker
    701
    Torget vurderinger
    10
    Hvilke rør er det i en xa6200 ?
     

    velo

    Fersking
    Ble medlem
    23.07.2012
    Innlegg
    4
    Antall liker
    0
    Noen her som vet verdi på Xindak PA-1 klasse a monoblokker? Fått tilbud på kjøp men usikker på verdi da dem er over 10 år gamle. Ser det er komt en ny versjon i sort utførelse. Disse jeg vurderer er grå.
     

    raeggis

    Entusiast
    Ble medlem
    20.02.2004
    Innlegg
    378
    Antall liker
    254
    Sted
    Lundamo
    Torget vurderinger
    0
    Noen her som vet verdi på Xindak PA-1 klasse a monoblokker? Fått tilbud på kjøp men usikker på verdi da dem er over 10 år gamle. Ser det er komt en ny versjon i sort utførelse. Disse jeg vurderer er grå.
    Ser prisen lå på 24k på førsteutgave, så jeg vil anslå en pris mellom 5k-8k om de ser bra ut
     
    Sist redigert:

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Noen her som vet verdi på Xindak PA-1 klasse a monoblokker? Fått tilbud på kjøp men usikker på verdi da dem er over 10 år gamle. Ser det er komt en ny versjon i sort utførelse. Disse jeg vurderer er grå.
    Hvilke høyttalere skal de opp mot?
    Hadde en mindre versjon en gang i tiden.
    De var ørevennlige, men rullet litt av i toppen, så skulle strengt tatt ikke vært matchet mot "varmtklingende" høyttalere. Det ble litt smør på flesk......så vidt jeg husker.....
    KAN jo være verdt å ta med i likningen....
    Kjenner dog ikke PA-1.

    mvh
    PRoffen
     

    pgoutlaw

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.11.2010
    Innlegg
    63
    Antall liker
    26
    Torget vurderinger
    1
    Ser prisen lå på 24k på førsteutgave, så jeg vil anslå en pris mellom 5k-8k om de ser bra ut
    Her er du nok på bææærtur. Lå ett par her nylig for 17500,- som ble solgt. Samme på finn, men antar det var samme. Har selv ett par jeg vurderer for salg, men gis ikke bort for småpenger.
     

    raeggis

    Entusiast
    Ble medlem
    20.02.2004
    Innlegg
    378
    Antall liker
    254
    Sted
    Lundamo
    Torget vurderinger
    0
    Her er du nok på bææærtur. Lå ett par her nylig for 17500,- som ble solgt. Samme på finn, men antar det var samme. Har selv ett par jeg vurderer for salg, men gis ikke bort for småpenger.
    Ja det er nok litt lite jeg skrev, men at prisen halveres etter litt bruk må man rekne med ved salg.
     

    GlennAS

    Medlem
    Ble medlem
    14.10.2018
    Innlegg
    20
    Antall liker
    23
    Ja det er nok litt lite jeg skrev, men at prisen halveres etter litt bruk må man rekne med ved salg.
    5-8k så hadde jeg kjøpt de tvert😁. Sett de til salgs mellom 10-14k. Finner litt historikk på hifishark.com også. Var vel en hel pakke til 55k som lå på finn, hvor pa-1 var prisa til 17,5k. God pakke var det i hvertfall.
     

    raeggis

    Entusiast
    Ble medlem
    20.02.2004
    Innlegg
    378
    Antall liker
    254
    Sted
    Lundamo
    Torget vurderinger
    0
    IMG_20211025_195102.jpg
    Dagens oppsett i ventetid til førjulsgaver annkommer🤕
    Rester som ligger igjen, vil bli fjernet. Deretter vil nederste hylle bli fjernet, for så å ta frem faynsagen for tilpassing av bakveggens hull.
    Sidene på tvmøbelet må få ca. 20 cm dypere sider grunnet Xindaks dybde måler nesten 60 cm😁
    Får bare håpe at bunnplaten dekker forsterkerens 4 føtter, da bunnplaten måler ca. 40 cm i dybde.
     
    Sist redigert:

    raeggis

    Entusiast
    Ble medlem
    20.02.2004
    Innlegg
    378
    Antall liker
    254
    Sted
    Lundamo
    Torget vurderinger
    0
    Da er visst WAF faktoren strukket ut til yttergrensene.
    Dette inkluderer en mega bassfelle (stor sofa). 2 reclinere måtte ut for å få plass. Bassresonanser fra høyre hjørne er borte. Nå er bassen sentrert uten equalyzing. Den tidligere plassering av ht var nok skyltdig i de kraftige resonanser ved høyre hjørne. Vil også tro at sofaen gjelper masse nå.
    Tusen takk sambo, og Mala audio👍
    IMG_20211117_114852.jpg
     

    GlennAS

    Medlem
    Ble medlem
    14.10.2018
    Innlegg
    20
    Antall liker
    23
    Da er visst WAF faktoren strukket ut til yttergrensene.
    Dette inkluderer en mega bassfelle (stor sofa). 2 reclinere måtte ut for å få plass. Bassresonanser fra høyre hjørne er borte. Nå er bassen sentrert uten equalyzing. Den tidligere plassering av ht var nok skyltdig i de kraftige resonanser ved høyre hjørne. Vil også tro at sofaen gjelper masse nå.
    Tusen takk sambo, og Mala audio👍 Vis vedlegget 764921
    Gratulerer med ny motor😁. Den er helt rå. Får gi litt lytteinntrykk etterhvert.
    Meget godt fornøyd med Xindak. Makan til kundeservice også. Sender du en mail, så svarer de og setter i gang teknikere hvis det trengs.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn