Xlr anbefaling :)

Assy74

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
215
Sted
Kristiansand
Jeg trengte 5 nye xlr kabler til det nye kino anlegget og siden de er ganske kostbare .Fikk jeg høre her inne at HB52 kunne lage til meg for en ok pris :)
Har sammenlignet de med nordost heimdal ,som er betydelig dyrere.... Jeg tror ikke jeg hørte forskjell, jeg vet at jeg hørte forskjell !!! Og på jbl ls 80 som jeg har i kinoen hørtes de rett og slett forferdelig ut, men oppe på mine sa Master Explorer hørtes de ut som en bedre match en heimdal .Så da bare byttet jeg oppe og nede :)
HB52 sine kabler føltes mye mer frempå og skarpere i bassen synes jeg .Og siden jbl har horndiskanter ble det alt for skarpt! Dypbass var litt bedre på Heimdal ,mens mellom bass ble det mer punch i :)
Så de som lurer på gode kabler til en ok pris burde vurdere å ta kontakt med han. For de som lurer så tjener ikke jeg noe på dette! Men vil bare gi en anbefaling til andre :) men da ville jeg tenkt på hvilken høyttaler de skal matches med .Klipsch og høyttalere som er litt skarpe i utgangspunktet er nok ikke lurt .Men system audio ,dali o.l er nok en bra match . .. Ha en fortreffelig dag :)

Hb 52

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.03.2014
Antall liker
735
Torget vurderinger
10
Takker for den !!:)

Hb 52

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.03.2014
Antall liker
735
Torget vurderinger
10
Komponentene jeg bruker er : Van Damme kabler , terminert med Switchcraft xlr . Van Damme er benyttet av bla BBC og Abbey Road studio , og Switchcraft er benyttet av bla Kimber .
Helge

Topp Bunn