Yaqin MC- 10L

Vienna

Medlem
Ble medlem
24.10.2006
Innlegg
44
Antall liker
18
Sted
Narvik
Torget vurderinger
2
Hei der ute.....

Er det noen som kjenner til denne rør forsterkeren , erfaringer ???

Har en sån på handa , men lurer på om den klarer å drive mine Vienna Acoustic Beethoven Baby Grand !!!

Vienna
 

ronndi

Medlem
Ble medlem
16.05.2007
Innlegg
11
Antall liker
0
Har selv en Yaqin el 84 og den er til tross for lav utgangseffekt overaskende.
Hvor mye skal du gi for den?
 

ronndi

Medlem
Ble medlem
16.05.2007
Innlegg
11
Antall liker
0
Litt stiv pris kanskje.
Til den prisen burde få høre den først. Hvis ikke kan du ta hjem en selv fra kina og spare 1 til 2 laken.
At selgeren "dumper den ut" er bare dynge ;D
Men for all del hvis den er like bra som min yaqin er det et bra kjøp.
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Tittet på denne selv,vær oppmerksom på at det her vil gå skitt med deler og serivce mest sannsynelig..Det er en grunn til at rørforsterkere koster litt...har du råd,sjekk hos solberg hifi i sarpsborg,han har nye vincent TAC med kt88/60W for 10k,og en brukt for 7...tror!dette er noe bedre...i allefall servicemessig.

Er det den på finn du ser på,kan jeg opplyse om at den har ligget ute i over et halvt år....hva er så grunnen,det er jo noe å gruble over,uten at jeg vil være negstiv på noen måte..

Mye sikkertlangt bedre å få brukt med litt tolmodighet,det går jo amper fra caiyin og andre kinamerker til samme pris,og noe lavere,så var det effekten da...kjenner ikke dine ht,men hor følsomme er de?? db pr.watt meter... ;)
 
B

bendis

Gjest
uff... de der er det billigeste som selges av rørforsterkere i kina, og ser nesten ikke ut
til 5k kan du få en el34 mingda fra audiofoni.no f.eks.
 
Topp Bunn