Yes- live- iceland helt rått

alfao

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.10.2007
Innlegg
418
Antall liker
112
Sted
Bergen
Torget vurderinger
4
Yes låt, yes vokalist😊 god lyd, bra band/orkester. Helt konge!
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.189
Antall liker
1.059
Torget vurderinger
1
Fin den der, men det er ikke Yes.....
Rent teknisk er det selvfølgelig ikke Yes, men i perioden der Yes skviste ut Jon Anderson er jeg tilbøyelig til å mene at Yes befant seg der Jon Anderson til enhver tid befant seg, særlig når han fremførte Awaken - en av de mest formidable Yes-låtene noen sinne.

Når det er sagt - under vanlige omstendigheter har jeg ment at Jon Anderson Steve Howe og Chris Squire var de tre viktigste elementene i Yes. Men akkurat på Awaken bør aller helst Rick Wakeman også være til stede.
 
L

Labbis

Gjest
Føler meg privilegert som kunne kjøpe Close To The Edge, Fragile osv. den dagen de ble utgitt. Spilleglede, perfeksjonisme..
Har for moro skyld hørt på Yes 50 live. Av naturlige grunner uten Chris Squire og uten Jon Anderson. Dette er jo bare tull. Soon går an å høre på
Mvh
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.470
Antall liker
9.605
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Føler meg privilegert som kunne kjøpe Close To The Edge, Fragile osv. den dagen de ble utgitt. Spilleglede, perfeksjonisme..
Har for moro skyld hørt på Yes 50 live. Av naturlige grunner uten Chris Squire og uten Jon Anderson. Dette er jo bare tull. Soon går an å høre på
Mvh
For ikke å snakke om oss som kjøpte The Yes Album på LP omtrent da det kom ut.....;)
 
Topp Bunn