Yngwie Malmsteen og Japan Philharmonic Orcestra

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Re: Yngwie Malmsteen og Japan Philharmonic Orcestr

Disse videoene har klarer virkelig å kombinere mange av de verste tingene jeg vet: Rockeartist med symfoniorkester, meningsløs shredding, kvasibarokk, pompøs ordløs koring, fantasiløse arrangementer, latterlig 80-tallskostyme, og selvsagt Yngwie sin generelt kaustiske tilstedeværelse. Tipper dirigenten og orkesteret syntes det hele var en flau forestilling.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10

Disse videoene har klarer virkelig å kombinere mange av de verste tingene jeg vet: Rockeartist med symfoniorkester, meningsløs shredding, kvasibarokk, pompøs ordløs koring, fantasiløse arrangementer, latterlig 80-tallskostyme, og selvsagt Yngwie sin generelt kaustiske tilstedeværelse. Tipper dirigenten og orkesteret syntes det hele var en flau forestilling.
Tiltredes 100%.
Jeg kunne ikke ha skrevet det bedre selv.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9

Forøvrig ganske fornøyelig å se hvordan de sliter med å treffe samme slaget i begynnelsen av klipp nr 1. Milevis unna! :D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881

Malmsteen hadde et bra debutalbum, men har aldri klart å følge opp, kanskje med unntak av den Joe Lynn Turner er med på. Det blir litt slitsomt i lengden med en gitarist som har bare ett tempo å spille på; raskest mulig.

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
507

Malmsteen hadde et bra debutalbum, men har aldri klart å følge opp, kanskje med unntak av den Joe Lynn Turner er med på. Det blir litt slitsomt i lengden med en gitarist som har bare ett tempo å spille på; raskest mulig.
Jeg synes faktisk "Marching out" er enda bedre enn debutalbumet, men så gikk det nedover, om enn med enkelte lysglimt...
På Marching out finner man et dystrere lydbilde og en mer groovy kompgitar. Hør på sangen "I am a viking". Jeg liker dette!

Topp Bunn