Yttercover

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg skulle gjerne hatt yttercover på platene mine.

Jeg ser at coverne slites (ganske lite, men likevel). Samtidig vil jeg helst kunne lese tekst på ryggen når de står i hylla, se coverne når jeg tar platene ut og så videre.

Jeg har ikke lyst på disse tykke utgavene med feit sveisesøm rundt kanten. Med sånne kan jeg ikke lese 'ryggen'.

Jeg har tenkt på de tynne utgavene uten 'sveis' som er allesteds for tiden. Dessverre krøller de seg når man trer en plate mellom de andre i hylla (takk til ssm for å gjøre meg obs på dette).

'Resealable' virker som for mye styr, helt enkelt.

Har noen funnet noe som fungerer etter mine ønsker?

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Zomby_Woof skrev:
Jeg har tenkt på de tynne utgavene uten 'sveis' som er allesteds for tiden. Dessverre krøller de seg når man trer en plate mellom de andre i hylla (takk til ssm for å gjøre meg obs på dette).
Det tror jeg er prisen du må betale for softe cover, uansett. :-\
"Reseable", hvis det er de med brettekant og lim ytterst, så stinker det bigtime. Drittprodukt for å si det mildt.

Sjekk med disse:
http://www.covers33.co.uk/

Min hoffleverandør i flere år. ;D (7-8000 store og små de siste 5 år, og godt fornøyd)
Nå bruker jeg dog kun stive cover jeg da, liker best å bla i skivene, ikke så nødvendig med å lese ryggen for min del.

De kan sikkert sende deg en vareprøve, mot et lite vederlag vil jeg tro.

mvh

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Antall liker
8.946
Torget vurderinger
1
ErosLoveking skrev:

Kjøpte 600 yttercover hos dem på 90-tallet. For to år siden bestilte jeg 50 innercover og 20 yttercover. De skulle ha 600kr i frakt! Jeg ba dem dra til helvete....

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Voff skrev:
ErosLoveking skrev:

Kjøpte 600 yttercover hos dem på 90-tallet. For to år siden bestilte jeg 50 innercover og 20 yttercover. De skulle ha 600kr i frakt! Jeg ba dem dra til helvete....
Hehe. Nå får jeg det fraktfritt jeg da, uten at jeg skal utdype det noe mer. ;D

Litt av poenget er å kjøpe i store volum. Bestiller gjerne 2000 cover og 2000 papersleeves (minimum) +++ i samme slengen. Fraktkostnader pr. enhet blir jo betraktelig mindre da, uten at det i mitt tilfelle er noen bekymring. :)

Z

Zomby_Woof

Gjest
600 kroner i frakt for det småtteriet var jo drøyt. Jeg er ute etter nok til alt jeg har og et lager som holder en stund. Ikke svære greiene, men 2000 stk. eller noe i den duren. Jeg skal sjekke litt rundt, men hvis de bare bruker gangetabellen og postvekta blir det nok ikke noe derfra..

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Antall liker
8.946
Torget vurderinger
1
Zomby_Woof skrev:
600 kroner i frakt for det småtteriet var jo drøyt. Jeg er ute etter nok til alt jeg har og et lager som holder en stund. Ikke svære greiene, men 2000 stk. eller noe i den duren. Jeg skal sjekke litt rundt, men hvis de bare bruker gangetabellen og postvekta blir det nok ikke noe derfra..

De sender ikke med post fortalte de meg, men med et eller annet spedisjonsfirma; tydeligvis flysendt og levert til dør. Ble jævla dyrt til der jeg bor....
Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan sende det med vanlig post sjøveis....

Topp Bunn