Gbatokai
Overivrig entusiast
Veldig fornøyd med Druid - men som mange andre erfarer, må man jobbe med dem. F4-klone funker bra. Basically har jeg byttet og tweaket alt annet i anlegget for å få lyden mer dit jeg vil den. En ting jeg digger med Druid er at de er svært "villige" - de holder ikke igjen. Basert på erfaringene her hjemme, vil jeg si at forsterker har vanvittig mye å si for hvor mye bass som produseres med Zu Druid. F4 er et slags monster, og med den blir det da også monsterbass.
Jeg har hørt mer oppløst diskant fra andre høyttalere hjemme og ute i verden, men alltid akkompagnert av noe kjedsommelig i helheten.
PS! Leste i et annet forum at blant F'-ene, er det F3 som låter best på Druid. Det er litt morsomt, da jeg fortsatt har til gode å bygge Zen V9 jeg har deler til, som er cirka samme amp.
Jeg har hørt mer oppløst diskant fra andre høyttalere hjemme og ute i verden, men alltid akkompagnert av noe kjedsommelig i helheten.
PS! Leste i et annet forum at blant F'-ene, er det F3 som låter best på Druid. Det er litt morsomt, da jeg fortsatt har til gode å bygge Zen V9 jeg har deler til, som er cirka samme amp.