slowmotion
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.05.2009
- Innlegg
- 6.493
- Antall liker
- 3.571
Eller for å si det på en annen måte: "Anyone can restore a classic. It takes a real man to cut one down!"
Den første er visst nok med kompressor og satte vel fartsrekord?Tror du ikke original-veteran-puristene ser svart hvis de ser bilder som det der?
edit: den på bilde nr 2 ser fin ut. Bare motor og hjul.
Hva mener du?Den første er visst nok med kompressor og satte vel fartsrekord?Tror du ikke original-veteran-puristene ser svart hvis de ser bilder som det der?
edit: den på bilde nr 2 ser fin ut. Bare motor og hjul.
Og hvis -52'en skjærer deg i øye burde du heller vurdere laser
Mener bare at hvis original-veteran-puristene ikke liker den kan det kanskje være på tide med en syns-korreksjon, eller noe i den dur...Hva mener du?Den første er visst nok med kompressor og satte vel fartsrekord?Tror du ikke original-veteran-puristene ser svart hvis de ser bilder som det der?
edit: den på bilde nr 2 ser fin ut. Bare motor og hjul.
Og hvis -52'en skjærer deg i øye burde du heller vurdere laser
Mener bare at hvis original-veteran-puristene ikke liker den kan det kanskje være på tide med en syns-korreksjon, eller noe i den dur...Hva mener du?Den første er visst nok med kompressor og satte vel fartsrekord?Tror du ikke original-veteran-puristene ser svart hvis de ser bilder som det der?
edit: den på bilde nr 2 ser fin ut. Bare motor og hjul.
Og hvis -52'en skjærer deg i øye burde du heller vurdere laser
Videre mener jeg at den -52 Vincent Black Lightning Cafe-Raceren er en av de vakreste mc'er som er byggd
Litt usikker nå.Aner ikke hva den heter. Aner ikke noe om den annet enn at den gir meg mentalereksjon. Og det er nok. Mer enn nok. Ja takk.
Vis vedlegget 164715
Jepps. En Quattroporte er vel noe av det fineste som er laget av kjørbare hverdagsbiler. Står helt øverst på min ønskeliste også.
Denne blir bestilt så fort de har ringt fra norsk tipping
Herlig, hadde min arbeidsgiver kjøpt meg en Quattorporte kunne de gjerne vært eid av en koalisjon av Tine, Apple og Det Norske Misjonssamband i Nigeria.Tror ikke jeg har fortalt denne historien her inne før. Arbeidet i et dansk reklamebyrå - Wibroe, Duckert & Partners. Dette hadde temmelig gode frynsegoder til ansatte, samt bra bilordning. Kona til ADen jeg jobbet sammen med var gravid, og han kikket etter en praktisk bil. Siden byrået hadde Mazda som kunde hadde han forhørt seg med Mazda om en bra stasjonsvogn, og hadde bestilt en.
Jan Duckert, tallhodet i byrået, hentet ham fra kontoret en dag, med beskjed om at hans nye bil var kommet. ADen følger Duckert ned til byråets parkeringsplass, men ser ingen Mazda stasjonsvogn. I stedet får han nøklene til en Quattroporte.
"Vi kan ikke ha noe av at du kjører omkring i noe kjedelig," melder Duckert. Som så åpner bagasjerommet, der han viser til barnevognen de også har kjøpt inn, og som pent får plass.
Pluss alt det andreJepps. En Quattroporte er vel noe av det fineste som er laget av kjørbare hverdagsbiler. Står helt øverst på min ønskeliste også.
Denne blir bestilt så fort de har ringt fra norsk tipping
Italia er universets sentrum når det kommer til pene ting. Biler, båter, klær, sko, møbler. Alt det viktige her i livet.
Bare synd det er så fucked up av italienere.Italia er universets sentrum når det kommer til pene ting. Biler, båter, klær, sko, møbler. Alt det viktige her i livet.
Det henger sammen. Harry Lime sa det jo ganske så treffende lerretet en gang:Bare synd det er så fucked up av italienere.Italia er universets sentrum når det kommer til pene ting. Biler, båter, klær, sko, møbler. Alt det viktige her i livet.
Herlig, hadde min arbeidsgiver kjøpt meg en Quattorporte kunne de gjerne vært eid av en koalisjon av Tine, Apple og Det Norske Misjonssamband i Nigeria.
Herlig, hadde min arbeidsgiver kjøpt meg en Quattorporte kunne de gjerne vært eid av en koalisjon av Tine, Apple og Det Norske Misjonssamband i Nigeria.
Deph, du er et ludder!!!
Der ja! Jeg hadde også en sånn, men de var LIVSFARLIGE husker jeg, du måtte ta vekk hånda fra styret (som gjorde sykkelen ekstra vinglete med sit "apeheng-konsept") og bøye/vri deg for å gire... pluss at den var så lett å steile med at du ofte endte på ræva i asfalten, mens sykkelen fortsatte videre!Kunne tenkt meg en sånn igjen, tøffeste sykkel noensinne (iaf når jeg vokste opp)
Min var foresten blå.
Vis vedlegget 164801
www.sykkelikoner.com
/jan
Husker godt at jeg så minst like mye opp på himmelen som rett fram når jeg var ute å syklet.Der ja! Jeg hadde også en sånn, men de var LIVSFARLIGE husker jeg, du måtte ta vekk hånda fra styret (som gjorde sykkelen ekstra vinglete med sit "apeheng-konsept") og bøye/vri deg for å gire... pluss at den var så lett å steile med at du ofte endte på ræva i asfalten, mens sykkelen fortsatte videre!Kunne tenkt meg en sånn igjen, tøffeste sykkel noensinne (iaf når jeg vokste opp)
Min var foresten blå.
Vis vedlegget 164801
www.sykkelikoner.com
/jan
Derimot, DBS Crossmaster (eller Svithun) var saker; med langpute og ekstra bøyle over forskjermen. Da var du sjef. Dersom noen har en slik til overs, gi meg beskjed!
Husker godt at jeg så minst like mye opp på himmelen som rett fram når jeg var ute å syklet.Der ja! Jeg hadde også en sånn, men de var LIVSFARLIGE husker jeg, du måtte ta vekk hånda fra styret (som gjorde sykkelen ekstra vinglete med sit "apeheng-konsept") og bøye/vri deg for å gire... pluss at den var så lett å steile med at du ofte endte på ræva i asfalten, mens sykkelen fortsatte videre!Kunne tenkt meg en sånn igjen, tøffeste sykkel noensinne (iaf når jeg vokste opp)
Min var foresten blå.
Vis vedlegget 164801
www.sykkelikoner.com
/jan
Derimot, DBS Crossmaster (eller Svithun) var saker; med langpute og ekstra bøyle over forskjermen. Da var du sjef. Dersom noen har en slik til overs, gi meg beskjed!
Gire og sykle = høyrisikosport !
Crossmaster har jeg, desverre, aldri sett. Apache derimot, ett par av gutta hadde sånne. Endel tryggere men ikke like "kule"
Er vel blitt samleobjekter de der, og priset deretter antar jeg.
/jan
Ah, landsmøte i SV !
Ûberfet den Tomahawken da. Jeg hadde også Apache, men har jo noen mil på bytte- lånt Tomahawk også. 5 til 8 laken? WowHusker godt at jeg så minst like mye opp på himmelen som rett fram når jeg var ute å syklet.Der ja! Jeg hadde også en sånn, men de var LIVSFARLIGE husker jeg, du måtte ta vekk hånda fra styret (som gjorde sykkelen ekstra vinglete med sit "apeheng-konsept") og bøye/vri deg for å gire... pluss at den var så lett å steile med at du ofte endte på ræva i asfalten, mens sykkelen fortsatte videre!Kunne tenkt meg en sånn igjen, tøffeste sykkel noensinne (iaf når jeg vokste opp)
Min var foresten blå.
Vis vedlegget 164801
www.sykkelikoner.com
/jan
Derimot, DBS Crossmaster (eller Svithun) var saker; med langpute og ekstra bøyle over forskjermen. Da var du sjef. Dersom noen har en slik til overs, gi meg beskjed!
Gire og sykle = høyrisikosport !
Crossmaster har jeg, desverre, aldri sett. Apache derimot, ett par av gutta hadde sånne. Endel tryggere men ikke like "kule"
Er vel blitt samleobjekter de der, og priset deretter antar jeg.
/jan
Fikk en Apache på 12 års dagen i -78.
Konge!
Priset mellom 5 og 8000,- nå
Stein