Takk. Hadde ikke tid til å lete selv. Utført!
|
Du mener mye om en viss engelsk bil. Og det er vi to omTja, jeg er nesten meningsløs, men yter lell![]()
Tusen takk HCS, og velkommen til den indre sirkelDu mener mye om en viss engelsk bil. Og det er vi to omTja, jeg er nesten meningsløs, men yter lell![]()
![]()
Det er så mange som støtter, og dette er noe som virkelig hjelper og som gir inspirasjon for videre utvikling.Venter på sløyfe her oget forum verd og støtte for her blir det brukt litt tid iløpet av en mnde
![]()
Samme her, men ting tar vel muligens litt tidVel, jeg har betalt inn, og får likevel varsel både på sentralen og på email......
Har ventet på fornyelse av min kjære stjerne en uke nå ???.
Skal dog nevnes at jeg har betalt via bank/kontonummer som nok tar litt lenger tid![]()
Jeg betalte også på steinaldermåten - men det ordnet seg til slutt. Send PM til Høvdingen hvis du ikke får stjernen din, så leter han nok litt ekstra nøye gjennom innbetalingsmeldingene.Har ventet på fornyelse av min kjære stjerne en uke nå ???.
Skal dog nevnes at jeg har betalt via bank/kontonummer som nok tar litt lenger tid![]()
Phuu, nå ble jeg lettetHar ventet på fornyelse av min kjære stjerne en uke nå ???.
Skal dog nevnes at jeg har betalt via bank/kontonummer som nok tar litt lenger tid![]()
Du er ikke alene![]()
Du finner kontonummeret her: Bli støttemedlem på HifisentralenMitt blir fornyet asap. Må bare finne en pc. Kommer på gamlemåten herfra også. Står kontonr på den linken i banneret som dukket opp?
Det er rettet nå, men det var rart for jeg har skrevet ned din registrering, og sendt deg PM.Jeg fikk Mail/PM om at betaling var registrert her om dagen, men jeg får fremdeles varsel om jeg ikke har fornyet støttemedlemsskapet. Stjernen mangler jo også![]()
Det gjelder kun nye kontoer, men det går vel an å opprette en konto på kona, samboeren, far, bror eller annet familiemedlemGod aften. Var i ferd med å slenge over noen kroner til denne saken, bare kom til å tenke på de 3 månedene med Tidal.
Er det slik fortsatt at det kun fungerte for nye Tidal-kontoer, eller gjelder det nå for alle?
![]()
Joda, det er jo klart.Det gjelder kun nye kontoer, men det går vel an å opprette en konto på kona, samboeren, far, bror eller annet familiemedlemGod aften. Var i ferd med å slenge over noen kroner til denne saken, bare kom til å tenke på de 3 månedene med Tidal.
Er det slik fortsatt at det kun fungerte for nye Tidal-kontoer, eller gjelder det nå for alle?
![]()
Mvh
Høvdingen
Det er ikke noe problem å oppgi kortinformasjon, og deretter si opp abonnementet etter 3 måneder. Tidal er en seriøs virksomhet, og en av årsakene til at de ønsker kortinformasjon er for at enkelte brukere ikke skal benytte "prøveabonnement" flere ganger etter hverandre (forutsatt at en har flere koder).Prøvde TIDAL greian i dag.
Svært skuffende at man må oppgi kortinfo på en 3 månders gratis abb.
Hva skal de med kort info på en gratis prøveperiode?
Jeg er nok sær, men kortdata på nettet gir jeg helst ikke fra meg. Spesielt når det IKKE skal brukes.
Så det ble ikke noe prøveabb. på meg