så kjapp summering er
lite firma (med tilhørende begrenset salg) = grunn til høy pris
stort firma (med masseproduksjon og salg) = mer for penga ?
tar ett lite eksempel på hva jeg mener , hvis en høytaler ala Klipsch rf52 (liten personlig favoritt i ett greit pris segment ) var laget av en liten produsent, fra bunn av , så ville pris vært 3 x høyere ? men ikke bedre
det er i så tilfelle ikke keiserens klær imo, men enkel logikk som man kan se igjennom før man handler
siden jeg nevnte Klipsch og er en venn av merket så vil jeg fremheve Palladium som ett eksempel på hvordan man brukte de som ett ledd i å utvikle tech som nå drypper ned på bread and butter serien RF, og kundene som kjøpte palladium betallte jo grisedyrt for det , allså innpakningen og utviklingen av produktet
lite firma (med tilhørende begrenset salg) = grunn til høy pris
stort firma (med masseproduksjon og salg) = mer for penga ?
tar ett lite eksempel på hva jeg mener , hvis en høytaler ala Klipsch rf52 (liten personlig favoritt i ett greit pris segment ) var laget av en liten produsent, fra bunn av , så ville pris vært 3 x høyere ? men ikke bedre
det er i så tilfelle ikke keiserens klær imo, men enkel logikk som man kan se igjennom før man handler
siden jeg nevnte Klipsch og er en venn av merket så vil jeg fremheve Palladium som ett eksempel på hvordan man brukte de som ett ledd i å utvikle tech som nå drypper ned på bread and butter serien RF, og kundene som kjøpte palladium betallte jo grisedyrt for det , allså innpakningen og utviklingen av produktet