Ein vert jo ikkje direkte kvalm av å kvila augo på den, nei.Jaguar har ikke vært så uheldige med sin F-type heller
Vis vedlegget 439203
Vis vedlegget 439204
Vis vedlegget 439205
Vh GunnarS
Ein vert jo ikkje direkte kvalm av å kvila augo på den, nei.Jaguar har ikke vært så uheldige med sin F-type heller
Vis vedlegget 439203
Vis vedlegget 439204
Vis vedlegget 439205
Vh GunnarS
Min far var for mange år tilbake veldig interessert i å kjøpe en Niva og vi reiste derfor til forhandleren på Rud for en prøvekjøring. Forhandlerens demonstrasjonsbil hadde startproblemer og flere av felgene hadde rustflekker. Det ble prøvekjøring men ikke noe kjøp. I dette tilfellet passer nok ordtaket "det er bedre å leie enn å eie" best.Peneste SUVen er nok Lada Niva. Den er liten, nett, har gode terrengegenskaper og et design med karakter. Byggekvalitet, opplevd kvalitet og komfort står muligens litt tilbake for nevnte SUVer, men det gjør også prisen. Glem Porsche, go russian
Nydelig bil...
Fikk sympati for en jaktkamerat som stilte med en slik. Vi skulle inn etter skogsfugl og han fikk en rar innskytelse: Vi kan ta min bil. Den var ny på markedet dengang.
Konebil kaller de det i porscheklubbenFikk sympati for en jaktkamerat som stilte med en slik. Vi skulle inn etter skogsfugl og han fikk en rar innskytelse: Vi kan ta min bil. Den var ny på markedet dengang.
Vi andre sa at, nei, det vil du ikke, det går ikke.
Vi kjørte inn med to biler. Jeg satt på med ham. Grener dasket og skrapte mot bilen, ujevnt steinunderlag, bilen kaster på seg, støter mot stein, traktorsporet er nok best med høyere klaring. Understellet mot stein. Gang på gang. Geländewagen foran viste lettføtt vei og gjorde kompisen innbitt, dette er ikke noen Kollen-SUV.
Det var fortsatt mørkt da vi kom frem og gikk inn i terrenget, men vi tenkte alle på bilen. Da vi samlet oss etter første jakt var det lyst nok til at vi kunne ta en kikk.
Han har meget god råd og var i stand til å ta det på strak arm.
"Ja, ja. De er nok ikke bygd for off-road, disse."
"Det går kanskje lettere nedover?"
Det kaller jeg den også - kona er sabla fornøyd og vil ha den for seg selv...Konebil kaller de det i porscheklubbenFikk sympati for en jaktkamerat som stilte med en slik. Vi skulle inn etter skogsfugl og han fikk en rar innskytelse: Vi kan ta min bil. Den var ny på markedet dengang.
Vi andre sa at, nei, det vil du ikke, det går ikke.
Vi kjørte inn med to biler. Jeg satt på med ham. Grener dasket og skrapte mot bilen, ujevnt steinunderlag, bilen kaster på seg, støter mot stein, traktorsporet er nok best med høyere klaring. Understellet mot stein. Gang på gang. Geländewagen foran viste lettføtt vei og gjorde kompisen innbitt, dette er ikke noen Kollen-SUV.
Det var fortsatt mørkt da vi kom frem og gikk inn i terrenget, men vi tenkte alle på bilen. Da vi samlet oss etter første jakt var det lyst nok til at vi kunne ta en kikk.
Han har meget god råd og var i stand til å ta det på strak arm.
"Ja, ja. De er nok ikke bygd for off-road, disse."
"Det går kanskje lettere nedover?"
Livet er ikke enkelt når nedfallskonglene er svære.Fikk sympati for en jaktkamerat som stilte med en slik. Vi skulle inn etter skogsfugl og han fikk en rar innskytelse: Vi kan ta min bil. Den var ny på markedet dengang.
Vi andre sa at, nei, det vil du ikke, det går ikke.
Vi kjørte inn med to biler. Jeg satt på med ham. Grener dasket og skrapte mot bilen, ujevnt steinunderlag, bilen kaster på seg, støter mot stein, traktorsporet er nok best med høyere klaring. Understellet mot stein. Gang på gang. Geländewagen foran viste lettføtt vei og gjorde kompisen innbitt, dette er ikke noen Kollen-SUV.
Det var fortsatt mørkt da vi kom frem og gikk inn i terrenget, men vi tenkte alle på bilen. Da vi samlet oss etter første jakt var det lyst nok til at vi kunne ta en kikk.
Han har meget god råd og var i stand til å ta det på strak arm.
"Ja, ja. De er nok ikke bygd for off-road, disse."
"Det går kanskje lettere nedover?"
Om 20-30 år er den en klassiker og vi vi si at den var typisk for 2015 tallet. Det er forresten en T utgave med ca 550hk. Damen som ankom i den var heller ikke ueffen, men desverre hadde hun ring på fingern. Fillern...Ferrari har laget mye vakkert, men fronten på den Californiaen er direkte heslig .
Kommer an på om man skal ha et statussymbol eller en bil med masse plass, som er solid, tar seg godt frem og der en ikke er reddfor å slenge en sementsekk og noen skitne verktøy baki.Apropos SUV: Hva er egentlig poenget? Var nylig på ferietur med en ny X5 hybrid. Diger bil utenpå, men innvendig er den vel knapt større enn en stor personbil. I tillegg er vel bagasjeplassen mindre enn på tilsvarende 5 serie stv. (batteriet tar jo plass, men selvfølgelig tar man med dette på tur når man sparer 250 000 på prisen...) Uansett ikke lett å designe en SUV slik at den får lekre linjer. Så hva er poenget?
Er (var) Grace Jones vakker?Du beskriver og benekter skjønnheten i samme setning.
Eh.. God sammenligning faktisk.Er (var) Grace Jones vakker?Du beskriver og benekter skjønnheten i samme setning.
DS er vakker. Vis meg en 60-åring som fremdeles ser like ung ut?Er denne vakker ? Spesiell...ja, men vakker ?
Vis vedlegget 439404
Pepper? Alle kan ikke ha samme smak...Får sikkert litt pepper for dette, men jeg synes faktisk dette er en stilig bil med flotte linjer.
Vis vedlegget 442085
No' så inni veldig vakker...Vakker ? Helt klart.
Vis vedlegget 439594