Enig.Vis vedlegget 442183
Litt rart med Opel, personbilene var ofte litt dølle, men duverden for noen vakre coupeer de kreerte.
Enig.Vis vedlegget 442183
Litt rart med Opel, personbilene var ofte litt dølle, men duverden for noen vakre coupeer de kreerte.
Pen bil. Spesielt fra siden. fronten ser ut som om Disney hadde en hostile takeover av Tesla, men eller var det stilig. Men en eksosbil i disse dager er jo soggy hoppetau marinert i rødbrus og servert i champagneglass.Godt å se at BMW satser på skikkelige motorer...
Her er BMW 8-serie - BMWs super-GT avduket - DinSide
..og pen bil! Blir grom som 'M'...
Hatt 3 stk av disse i ymse versjoner,kjekke biler.Vis vedlegget 442183
Haha,kjedelig sak.Hatt 3 stk av disse i ymse versjoner,kjekke biler.Vis vedlegget 442183
Den ener ble kondemnert 6 dager etter lakkering og noen 100 timer med rustsveising...
Huffda.Den ener ble kondemnert 6 dager etter lakkering og noen 100 timer med rustsveising...
Det kjedelige med deg er at du er så forutsigbar........... Men en eksosbil i disse dager er jo soggy hoppetau marinert i rødbrus og servert i champagneglass.
Veldig kjedelig faktisk..Haha,kjedelig sak.Hatt 3 stk av disse i ymse versjoner,kjekke biler.Vis vedlegget 442183
Den ener ble kondemnert 6 dager etter lakkering og noen 100 timer med rustsveising...
Forfriskende at en av de "store" vet å levere det mange vil ha - en skikkelig motor som synger vakkert...Men en eksosbil i disse dager er jo soggy hoppetau marinert i rødbrus og servert i champagneglass.Godt å se at BMW satser på skikkelige motorer...
Her er BMW 8-serie - BMWs super-GT avduket - DinSide
..og pen bil! Blir grom som 'M'...
Ja, dessverre. "Unge" KjellR kommer nok aldri til å få oppleve en M8 i garasjen...Men til en pris som få kan betale.....
Da er det enkelt for ei (dårlig rygg)krøkke som meg å kravle inn i baksetet..Hmm. Det er så mange dører på disse bilene...
Panamera boksen er ikke min. Dessverre! Men sitter gjerne i baksetet og nyter en kald øl..Som jeg skulle sagt det selv, du kjøper vel bil for å kjøre selv eller har du blitt umyndiggjort?
Jeg må bite i det og innrømme at Fiat har faktisk en vakker bil. Fiat X1/9. Holdte på å kjøpe en slik på Kongsvinger på slutten av 80 tallet. Totalt upraktisk, men du verden så artig!
Har aldri hørt noe om at dette var plagiat. Tipper det er samme blyantspisseren som er ansvarlig for begge^Audi kom to år senere. Plagiat.
Vakker bil, bare glad jeg slipper å krasje i en. Jepp, jeg er gammel nok til å synes at bilers viktigste egenskap er at de skal være anvendbare og sikre, og så får skjønnhet komme som en god nr 3. Biler er dessverre for dyrt til at jeg kan ha det som leketøy, eller som et redskap for selvrealisering.Vel, dønn like er å overdrive. Har sett begge to i levende live, og da er det en forskjell som er påtagelig. Her er enda en vakker Fiat, en av de vakreste og fortsatt noe som jeg tror det er mulig å få kjøpt til en fornuftig pris lenger sør i Europa. 1975 Fiat 124 Spider..
Hvis man ser bort fra idioter bak rattet...Folk klager over understyring men det er overstyring som skaper de fleste ulykker....