|
Du er i din fulle rett til å dislike dette selvsagt! jeg er ikke SÅ nøye på det dersom ting er gjort skikkelig. Stort sett på replikas at slike ting finnes.Jeg liker ikke disse bredda skjermene på noen av de bildene du viser. Det ødelegger linjene fullstendig.
Proporsjonene er ikke gode.Den Mercedes bilen er flott, konseptet er litt i samme stilen som 30-tallets Duesenberg og så videre. Selv om linjene er moderne på Mercedesen.
Stønn...den der kjente jeg i underlivet...Den rumpen er i klasse med Pippas.Her f.eks. er JEG uenig! Dette blir en dårlig anabol utgave av Alfa Romeo's MESTERVERK Disco Volante. Men deg er nå meg da..Den Mercedes bilen er flott, konseptet er litt i samme stilen som 30-tallets Duesenberg og så videre. Selv om linjene er moderne på Mercedesen.
Vis vedlegget 444174
Linjer er linjer, enten det er en replika eller original. Skal det gjøres ordentlig på slike biler må hele bilen gjøres bredere. Det er uansett god plass under skjermene på disse bilene, og med litt forsiktig massering av skjermene får de dyktige byggerne plass til større hjul uten å klistre på slike skjermbreddere.Du er i din fulle rett til å dislike dette selvsagt! jeg er ikke SÅ nøye på det dersom ting er gjort skikkelig. Stort sett på replikas at slike ting finnes.Jeg liker ikke disse bredda skjermene på noen av de bildene du viser. Det ødelegger linjene fullstendig.
Det som er mest kult med den Alfaen er faktisk navnet!Her f.eks. er JEG uenig! Dette blir en dårlig anabol utgave av Alfa Romeo's MESTERVERK Disco Volante. Men deg er nå meg da..Den Mercedes bilen er flott, konseptet er litt i samme stilen som 30-tallets Duesenberg og så videre. Selv om linjene er moderne på Mercedesen.
Vis vedlegget 444174
Vi er nok veldig uenige. Greit nok det.Her f.eks. er JEG uenig! Dette blir en dårlig anabol utgave av Alfa Romeo's MESTERVERK Disco Volante. Men deg er nå meg da..Den Mercedes bilen er flott, konseptet er litt i samme stilen som 30-tallets Duesenberg og så videre. Selv om linjene er moderne på Mercedesen.
Vis vedlegget 444174
Den er vulgær. Men det var Duesenberg bilene også.Proporsjonene er ikke gode.Den Mercedes bilen er flott, konseptet er litt i samme stilen som 30-tallets Duesenberg og så videre. Selv om linjene er moderne på Mercedesen.
Bilen er for lang, og taket for lavt. Da virker hjulene for store og står for langt fra hverandre.
Bakvinduene(!) er for små, og fronten for stor.
Ser nærmest ut som noen har tatt og strukket hele bilen.
3.300.000$ ...Delahaye 175 S Roadster Saoutchik V12 GT
Vis vedlegget 444478
JEPP! Vakker bil? TJA.( Vakker eier ?) Kommer an på om man er blind...
Oh yes.. det var bilen sin det. Vi ha en slik.Delahaye 175 S Roadster Saoutchik V12 GT
Vis vedlegget 444478
Typisk Andeby-bil. Er det Rikeruds nyeste?Oh yes.. det var bilen sin det. Vi ha en slik.Delahaye 175 S Roadster Saoutchik V12 GT
Vis vedlegget 444478
Biler blir ikke mer bilete enn dette.
Vis vedlegget 444854
Vis vedlegget 444855
Har hatt 2 av den.
Fetter Anton hadde den med 16 sylindre.Typisk Andeby-bil. Er det Rikeruds nyeste?Oh yes.. det var bilen sin det. Vi ha en slik.Delahaye 175 S Roadster Saoutchik V12 GT
Vis vedlegget 444478
Biler blir ikke mer bilete enn dette.
Den '69 Cooper SS MkIII jeg kjørte den tiden jeg vurderte TVR var nok betydelig mer lettkjørt, og med 110 hester på hjulene så vil jeg anta at ytelsen ikke stod noe særlig tilbake for Essex-motorisert TVR 3000M. Kanskje derfor jeg fortsatt er her og kan plage dere med mine Deacon Blue-nevroser?Det sies at TVR har "interessante" kjøreegenskaper i den grad at mange mistenker at bilen prøver å drepe dem!
Er vel ikke en bil for folk som er oppflasket med ABS og andre 3 bokstavs systemer! I og for seg ikke så farlig, men TVR har hemningsløse fartsressurser.