Jepp, men du peker på noe jeg har kritisert med tyskerne: De vil liksom ikke på banen, men holder fansen litt varme med hva som skal skje om noen år. Tesla, Nissan, Renault, Hyundai og alle kineserne m.fl. har biler i butikken nå, ikke om 3 år. Etter å ha levd 5 år med en såkalt premiumbil og prøvd flere andre er jeg ikke superimponert over hva man betaler for heller. Helt ok, men altfor dyrt i forhold til hva man får. Alfa gir meg vil-ha-vibber, BMW litt, de fleste andre veldig lite og da er det vel like greit å betale mindre for en bil. Det er fint lite personlighet igjen i dagens biler, særlig tyskerne i min bok, men jeg er nok ingen drømmebilkunde som lar seg dupere av en halvfeit flintis i blazer og 10w40-lepper. Jeg er en sølle realist som vurderer egne erfaringer.Bare å vente til 2021 Trondmeg Regner med ferdig modellen blir litt annerledes enn konseptbilen, men ser uansett lovende ut.
Vis vedlegget 487501
Vis vedlegget 487502
At tyskerne drøyer er helt bevisst utifra økonomiske hensyn. BMW venter til produksjonskostnader og batteripriser har falt, mens de tjener bra på dagens fossilbiler. De gjør det nå bedre enn noen gang.
Sist redigert: