steinost
Æresmedlem
Kjøpte ny LG 65" Oled tv nå fra dette firmaet på nett.
De prøvde å levere den igår, men jeg kom ikke ifra på jobben.
Ble enige med de att den skulle leveres idag før kl 17.00
Når kl ble 16,50 ringer jeg de og lurer på om de snart kommer.
Nei de kunne ikke levere den idag de, heller ikke i morgen. Men muligens neste uke.
Lageret ligger på Lørenskog, jeg bor 10 min med bil derifra, da ber jeg de om å legge den i en budbil å få den opp hit eller att jeg faktisk henter den selv.
Men nei da det var ikke mulig, hvor i helvete er det blitt av vanlig god kundebehandling og sunt folkevett.
Jeg tilbyr meg å hente den selv men får avslag?
Men de står på sitt att den ikke kan leveres før til uka, dvs att jeg må vente i ca 3 uker fra bestilling av tv til jeg får den.
Jeg tar da imot tilbudet om å avbestille hele tv kjøpet.
Er det virkelig mulig av Norges største varehus innen dette feltet å ha en så arogant holdning ovenfor sine kunder?
De prøvde å levere den igår, men jeg kom ikke ifra på jobben.
Ble enige med de att den skulle leveres idag før kl 17.00
Når kl ble 16,50 ringer jeg de og lurer på om de snart kommer.
Nei de kunne ikke levere den idag de, heller ikke i morgen. Men muligens neste uke.
Lageret ligger på Lørenskog, jeg bor 10 min med bil derifra, da ber jeg de om å legge den i en budbil å få den opp hit eller att jeg faktisk henter den selv.
Men nei da det var ikke mulig, hvor i helvete er det blitt av vanlig god kundebehandling og sunt folkevett.
Jeg tilbyr meg å hente den selv men får avslag?
Men de står på sitt att den ikke kan leveres før til uka, dvs att jeg må vente i ca 3 uker fra bestilling av tv til jeg får den.
Jeg tar da imot tilbudet om å avbestille hele tv kjøpet.
Er det virkelig mulig av Norges største varehus innen dette feltet å ha en så arogant holdning ovenfor sine kunder?