Omtrent som DVD platene jeg har på loftet sikkert.FoSSilibiler kommer til å øke i verdi og bli svÆrdeles ettertraktet vil jeg tro....
Meanwhile...
Vi er sikkert forskjellige. Jeg synes de er helt topp å kjøre, men jeg har bil for å komme fra A til B - ikke for å kose meg med å kjøre.Obligatorisk 0-utslipp av kjøreglede
Kjemisk frie for elementer som kunne fascinere med ordentlige biler....
Forsøkt erstattet/lappet over med elektronisk dilldall....
Kun rene transportmidler de greiene der.....
Verditapet er jo betydelig (også sett ift fossilbiler), og det er en nyttig info å ha i mente når man kjøper el bil.Dette var en rar artikkel. mange tusen nye elbiler har kommet inn på det norske markedet på noen få måneder, og så slås det opp som en stor nyhet at noen av dem blir lagt ut på finn?
Eller skeptikere liker å tenke over hva de bruker penger på. Det har jo vært en del barnesykdommer på Tesla. Nå som etablerte bilprodusenter skrur sammen el biler så tror jeg kvaliteten vil øke. Spent på Toyota og Porsche.Haters will be haters.
Det blir enten en Corolla eller en 911?Eller skeptikere liker å tenke over hva de bruker penger på. Det har jo vært en del barnesykdommer på Tesla. Nå som etablerte bilprodusenter skrur sammen el biler så tror jeg kvaliteten vil øke. Spent på Toyota og Porsche.Haters will be haters.
Det er nå takket være alle oss idioter samt selskapene som har gått foran som nå gjør at de etablerte selskapene nå så smått begynner å skru sammen noe i retning EL.Eller skeptikere liker å tenke over hva de bruker penger på. Det har jo vært en del barnesykdommer på Tesla. Nå som etablerte bilprodusenter skrur sammen el biler så tror jeg kvaliteten vil øke. Spent på Toyota og Porsche.Haters will be haters.
911 blir vel ikke el med det første, men Macan og en helt ny sportsmodell er på veg ) Toyota blir også interessant mht kvalitet.Det blir enten en Corolla eller en 911?Eller skeptikere liker å tenke over hva de bruker penger på. Det har jo vært en del barnesykdommer på Tesla. Nå som etablerte bilprodusenter skrur sammen el biler så tror jeg kvaliteten vil øke. Spent på Toyota og Porsche.Haters will be haters.
Ja, takk til alle betatestere og subsidier fra norske skattebetalereDet er nå takket være alle oss idioter samt selskapene som har gått foran som nå gjør at de etablerte selskapene nå så smått begynner å skru sammen noe i retning EL.Eller skeptikere liker å tenke over hva de bruker penger på. Det har jo vært en del barnesykdommer på Tesla. Nå som etablerte bilprodusenter skrur sammen el biler så tror jeg kvaliteten vil øke. Spent på Toyota og Porsche.Haters will be haters.
Toyota har kjørt seg litt fast i sin hybridsatsing. Deres hybridløsning har også vært dårlig, mener jeg.911 blir vel ikke el med det første, men Macan og en helt ny sportsmodell er på veg ) Toyota blir også interessant mht kvalitet.Det blir enten en Corolla eller en 911?Eller skeptikere liker å tenke over hva de bruker penger på. Det har jo vært en del barnesykdommer på Tesla. Nå som etablerte bilprodusenter skrur sammen el biler så tror jeg kvaliteten vil øke. Spent på Toyota og Porsche.Haters will be haters.
Fortsatt så klarer ikke de etablerte å lage en bil som er jevnt over bedre enn en Tesla som har vært på markedet siden 2012.Det er nå takket være alle oss idioter samt selskapene som har gått foran som nå gjør at de etablerte selskapene nå så smått begynner å skru sammen noe i retning EL.Eller skeptikere liker å tenke over hva de bruker penger på. Det har jo vært en del barnesykdommer på Tesla. Nå som etablerte bilprodusenter skrur sammen el biler så tror jeg kvaliteten vil øke. Spent på Toyota og Porsche.Haters will be haters.
Tja, den står seg godt i forhold til årets Audi og fjorårets Jaguar til tross for at den er fra 2012.^Hadde ikke Tesla blitt kjøpt av hovedsakelig religiøse så hadde den hatt rykte for å være en møkkabil.
Haha, så sant!!^Hadde ikke Tesla blitt kjøpt av hovedsakelig religiøse så hadde den hatt rykte for å være en møkkabil.
Onsdag. Men spesielt billig bil ser den ikke ut til å blir. Muligens over 500K. Bilen ser derimot veldig bra ut foruten at skjermen ikke er integrert i panelet.Škoda åpner vel for forhåndsbestilling av denne på tirsdag (hvis jeg ikke husker feil)
Skodas nye elbil skal, ifølge den svenske nettavisen Recharge, få samme pris som en velutstyrt Skoda Kodiaq.
I Norge starter prisen på en Skoda Kodiaq på 451.500 kroner. En velutstyrt «Sportline» versjon av Kodiaq koster 576.500 kroner.
«Vision iV» skal leveres fra 2021 og bygger på VW-konsernets MEB-plattform.
De leverer ikke nødvendigvis men man må fortsatt betale 50k for å gå fra E-Tron bestillingen når estimert leveringsdato blir flyttet 4-5 måneder.Wv prater mye om ELbiler mye tomprat. Tesla leverer. Wv prater og utsetter. Møkkafolk
Tesla har suksess i Norge, subsidiert av staten Norge. WV er avhengig av et marked som faktisk etterspør el biler. De leverer også god kvalitet når de først kommer på markedet. De er et meget solid og troverdig bilmerke. Hvis noen faktisk kan gjøre el bilen til en suksess så er det de sammen med Toyota. Jeg tror både Audi, Porsche og WV (ja samme eier) satser og har en betydelig risiko / stake i el biler og utgjør et mulig reelt skifte fra fossilt.Wv prater mye om ELbiler mye tomprat. Tesla leverer. Wv prater og utsetter. Møkkafolk
Et bilde sier mer enn 1000 ord om hvem som setter standarden:Tesla har suksess i Norge, subsidiert av staten Norge. WV er avhengig av et marked som faktisk etterspør el biler. De leverer også god kvalitet når de først kommer på markedet. De er et meget solid og troverdig bilmerke. Hvis noen faktisk kan gjøre el bilen til en suksess så er det de sammen med Toyota. Jeg tror både Audi, Porsche og WV (ja samme eier) satser og har en betydelig risiko / stake i el biler og utgjør et mulig reelt skifte fra fossilt.Wv prater mye om ELbiler mye tomprat. Tesla leverer. Wv prater og utsetter. Møkkafolk
Ikke WV, men VW.Tesla har suksess i Norge, subsidiert av staten Norge. WV er avhengig av et marked som faktisk etterspør el biler. De leverer også god kvalitet når de først kommer på markedet. De er et meget solid og troverdig bilmerke. Hvis noen faktisk kan gjøre el bilen til en suksess så er det de sammen med Toyota. Jeg tror både Audi, Porsche og WV (ja samme eier) satser og har en betydelig risiko / stake i el biler og utgjør et mulig reelt skifte fra fossilt.Wv prater mye om ELbiler mye tomprat. Tesla leverer. Wv prater og utsetter. Møkkafolk
Et bilde fra alle reparasjoner på barnesykdommer i Tesla hadde vært på sin plass. De kan ikke å skru biler.. dette blir mye bedre med tyskerne og japanere.Et bilde sier mer enn 1000 ord om hvem som setter standarden:Tesla har suksess i Norge, subsidiert av staten Norge. WV er avhengig av et marked som faktisk etterspør el biler. De leverer også god kvalitet når de først kommer på markedet. De er et meget solid og troverdig bilmerke. Hvis noen faktisk kan gjøre el bilen til en suksess så er det de sammen med Toyota. Jeg tror både Audi, Porsche og WV (ja samme eier) satser og har en betydelig risiko / stake i el biler og utgjør et mulig reelt skifte fra fossilt.Wv prater mye om ELbiler mye tomprat. Tesla leverer. Wv prater og utsetter. Møkkafolk
Vis vedlegget 544091