Får melde meg inn her jeg også da. Kjøpte en Ask tidligere i sommer, og er kjempefornøyd. Det at den har både klasse A/B og klasse D, er veldig praktisk. Bruker klasse D når anlegget blir brukt til TV lyd, og kjører A/B til seriøs musikklytting.
Ja, den finnes, men det burde være så enkelt som at den ligger på bladelius.com. "alle" andre fikser det jo, og de dokumentene tar ikke stor plass på en webserver.Kristonio: En av de fineste steroblokkene noensinne, det. Finnes omtrent ikke den høyttaler som den ikke kan drive heller. Bruker min i konstant Performance Mode...Green er dog greit hvis man får miljøfreaks på besøk. Ingen MDGer kan si nei takk til den der...
Tony: Dokumentasjonen finnes..du skal bare fortsette å leite litt til..
Billa: Det tar LANG tid å varme disse opp, men når de først har blitt varme...Og man slipper forvokste lyspærer også..
Det er det jeg mener jeg hører. Den spiller greit etter en time, men blir enda bedre etterhvert. Spesielt hvis den hardkjøres litt.Billa: Det tar LANG tid å varme disse opp, men når de først har blitt varme...Og man slipper forvokste lyspærer også..
Bruker Ask på Harbeth SHL5+. Spiller meget bra sammen. Bruker RME ADI-2 DAC som forforsterker.Tony: Too easy!! Resultater skal jobbes litt for..hehe..
Kristonio: Hva bruker du Ask på?
Gode produkter, men håpløse når det kommer til god og tilgjengelig dokumentasjon. Slik bør det ikke være.Tony: Too easy!! Resultater skal jobbes litt for..hehe..
Man skal ikke bruke energi på å finne informasjon. Det er helt greit å bruke energi på å lære seg, på å forstå og skaffe seg erfaringer.Tony: Too easy!! Resultater skal jobbes litt for..hehe..
Kristonio: Hva bruker du Ask på?
Leitet opp info som kan konverteres til kunnskap og erfaring, men det er ingen grunn til å gjøre det nå som vi har internett. Da er det jo mye mer fornuftig å skaffe seg mer kunnskap og erfaring, eller bare nyte livetTony: Ser du sammenhengen der? Hva gjorde du FØR internet ble allemannseie?
Mike Bladelius og Roar Malmin har mye til felles, og egner seg lite overfor folk som er vant til å handle på ElkjøpDu har et poeng der, MusicBear.
Faktisk tror jeg Bladelius kunne ha solgt endel mer hvis de hadde vært like flinke på markedsføring og vedlikehold av informasjon som de er på produktutvikling. Men de er kanskje på det nivået de ønsker å være, hvor økonomien er i en fin balanse.
Tror jeg må si meg enig. Har en av hverMike Bladelius og Roar Malmin har mye til felles, og egner seg lite overfor folk som er vant til å handle på ElkjøpDu har et poeng der, MusicBear.
Faktisk tror jeg Bladelius kunne ha solgt endel mer hvis de hadde vært like flinke på markedsføring og vedlikehold av informasjon som de er på produktutvikling. Men de er kanskje på det nivået de ønsker å være, hvor økonomien er i en fin balanse.
Tanken har slått meg noen ganger ja. De ønsker vel selv og ha det slik det er, for begge er definitivt gode nok til å designe for de beste.Mike Bladelius og Roar Malmin har mye til felles, og egner seg lite overfor folk som er vant til å handle på ElkjøpDu har et poeng der, MusicBear.
Faktisk tror jeg Bladelius kunne ha solgt endel mer hvis de hadde vært like flinke på markedsføring og vedlikehold av informasjon som de er på produktutvikling. Men de er kanskje på det nivået de ønsker å være, hvor økonomien er i en fin balanse.
Det er gjerne ikke så stort?
Ligger her:
Källåkersvägen 10, 441 95 Alingsås
Adressen deler de med ett transportforetak (Antagelig Taxi)
Vis vedlegget 551981
Grattis! Du er med dette eier av en en av markedets nærmest «skjulte perler»Jeg har nettopp blitt lykkelig eier av en Thor mk3 novitas. Kjører et sett paradigm premier 800f som jeg kjøpte i vår. Ikke fått testet så mye enda, men den er nok uansett det råeste jeg har hatt foran de høytalerne.
Jeg har en gammel SAT Amplifix, og har også prøvd å få tak i manual og andre underlag, men heller ikke fått noe svar ...Jeg er den heldige eier av en brukt Bladelius Mimer. Jeg liker den godt, men finner ikke noen iPhone apper til å styre den. Er det noen som har en løsning som virker (mot Mimer). Det er tydelig at Bladelius ikke driver med kundebehandling (jeg har prøvd å kontakte dem via websiden uten å få svar) så om noen har en brukermanual, er jeg interessert i det også.
Har eid flere Advantage (før han skapte Bladelius merket), og Bladelius produkter og har sendt et par mailer. Aldri fått svar. Det er synd og skam at de er helt udugelige på dette feltet, og de ser ikke ut til å bry seg filla med support av eldre produkter. Trist. Man har selvsagt importør som kan kontaktes, og mitt inntrykk er at de kan være behjelpelige. Men Herr Bladelius; skjerpings.Jeg er den heldige eier av en brukt Bladelius Mimer. Jeg liker den godt, men finner ikke noen iPhone apper til å styre den. Er det noen som har en løsning som virker (mot Mimer). Det er tydelig at Bladelius ikke driver med kundebehandling (jeg har prøvd å kontakte dem via websiden uten å få svar) så om noen har en brukermanual, er jeg interessert i det også.
Ymer Mk II - en av verdens (skjulte) forsterkerperlerHan bør såklart holde på med det han er best til, og kanskje også være litt mindre lat med detaljene utenfor kretsløpene i ampene... MEN, som eier og sjef for en seriøs leverandør og som såpass mange holder høyt, er det utrolig at han ikke ser verdien i å følge opp produktene sine. Det er mangelfulle manualer til produktene hans, minimalt med info på nettsidene, og en oppgitt e-post adresse som aldri blir besvart er bare provoserende.
Men som eier av et par velfungerende forsterkere, Ymer MK II og en S250 monoblokk (til senterkanal), er jeg fortsatt Bladelius venn
Så spørs det om den er ferdig utviklet. Med alt klart. Eller noe som kommer en eler annen gang ingen aner noe om... Men det skal han ha, Bladelius, at han er en av klodens bedre forsterkerkonstruktører. Konklusjonen må (igjen) bli; verdt å vente på for de som skal ha Bladelius. Som trolig kunne solgt veldig mye mer dersom kapasiteten hadde vært tilstede.