M
MusicBear
Gjest
Du har et meget godt poeng, HCS, da jeg mener det i praksis var bransjen som medførte at Fidelity ikke så det økonomisk forsvarlig å holde på lenger.
Fordi annonseinntekter er en del av et blads naturlige inntektsområde, men hvor de mer enn gjerne ønsket på trykk deres egen produkter men ikke ville bruke en krone (fler av dem) på markedsføring av de samme produkter - UTEN AT DET HER ER NOEN FORM FOR KOBLING - i tilfelle noen som leser dette skulle fare opp med pissprat omkring det.
Og så har vi annonsørene som var innom Fidelity, men ikke gjorde opp for seg. Som du selv var inne på.
Jo, jeg tror mange av leverandørene har halen mellom beina, etter Fidelity ble borte.
Fordi annonseinntekter er en del av et blads naturlige inntektsområde, men hvor de mer enn gjerne ønsket på trykk deres egen produkter men ikke ville bruke en krone (fler av dem) på markedsføring av de samme produkter - UTEN AT DET HER ER NOEN FORM FOR KOBLING - i tilfelle noen som leser dette skulle fare opp med pissprat omkring det.
Og så har vi annonsørene som var innom Fidelity, men ikke gjorde opp for seg. Som du selv var inne på.
Jo, jeg tror mange av leverandørene har halen mellom beina, etter Fidelity ble borte.