Ingenting negativt har skjedd. Hos Bowers. Den evnen til fantastiske høyttalere har de fortsatt. Men grunnen til eventuelt skuffende resultater, er enkel: KLASSE D. Og heldigital, rent ut databasert kildebruk. Bruk klassisk signaturmatchreglement på disse, så får du ut musikken og, MB
Bowerser er fortsatt både krevende og avslørende, men digitalistene korrigerer dem ihjel, samtidig som strømkravene glemmes. Signatur er en hjelp, ikke et hinder. For den som hører etter
. Gode høyttalere formidler det de skal ha sagt til eiere og lyttere. Også om sine krav til partnere. Slik har det alltid vært. Og Bowers har noe av verdens tydeligste signaturspråk om akkurat den saken. De sier fra om hva de skal ha for å synge.
Nye modeller derfra kan ha blitt noe endret, men grunnideen i signatur er den samme. Bruker du Lyngdorf på dem, er lyden flat som ei pannekake. Men gi dem etpar svære Classe monos..en helt annen sak..for eksempel..De canadiske ampene tilfører fortsatt et helt eget musikalsk liv..Det.gjør blant annet Hegel, Bladelius, Denon, Marantz, EC…alle disse er klassiske, tidsprøvde Bowersmatcher. Som fortsatt funker.