Er jo glad i den lille rakker'n da. Den bruker energi tilsvarende 0,09 liter D på mila. Skal vurdere det.Selg!!
Solgte en gammel dieselfossil idag; 24’ for 2 år siden, 33’ idag.
Er jo glad i den lille rakker'n da. Den bruker energi tilsvarende 0,09 liter D på mila. Skal vurdere det.Selg!!
Solgte en gammel dieselfossil idag; 24’ for 2 år siden, 33’ idag.
Catchen er at det er en grunn til at den har gått 100' på 3 år. Normalt, så ville den ha gått bortimot 150'. Å bytte til fosilbil med tilhørende forbruk frister lite...Hvis noen er dumme til å betale nypris 340’ for en bil som har gått 3år/100000km hadde jeg solgt på flekken.
Man må selvsalgt ha en bil imens, men det flommer jo over av bra fossile ventebiler rundt 50-150’. Ha en slik til prisene normaliseres igjen
Har du kjørt på E18 gjennom Vestfold mot Oslo morgen eller kveld i ukedagene (?)Ja hvis man pendler 20mil til jobb så, men det er vel ikke mange som gjør det.
Da kaster man bort over 700timer av livet sitt hvert år for å kaste bort 1800timer på jobb hvert år.
Høres ut som et tapsprosjekt
Det pisset der kan du bare legge fra deg, det er ikke problemfritt å kjøre i 150kmt gjennom oslo.Husk at dette er en som mener at det er helt problemfritt og ufarlig å kjøre i 150 km/t!
Jeg forstår ikke hensikten med å kjøre 150km/t + som jeg antar er nødvendig med de forutsetningene som nå er kjente. Det vil medføre et vesentlig merforbruk av drivstoff, slitasje på bil, sikkerhetsrisiko og risiko for høye bøter og/eller å bli fotgjenger.Det pisset der kan du bare legge fra deg, det er ikke problemfritt å kjøre i 150kmt gjennom oslo.
Vi snakker om god motorvei uten trafikk og ellers optimale forhold.
Kunne kanskje kostet på seg å redigere den videon litt.... og bare så det er sagt jeg er ikke Erlend eller Steinar.... I følge de troende på elbil forum så er supporten til Tesla aldeles utmerketTesla Hunger Strike
Erlend Mørch har gått lei av problemene.
Filmen inneholder intervjuer med eiere.
Ville vært trist om samtlige biler hadde problemer. Men det går igjen at Teslaene sliter med kvalitetsproblemer og at verkstedene sliter med å etterkomme reparasjoner. Det kan ta tid.Nja, en erfaring med 2013-modellen for et par uker siden: Spotify ville ikke laste, bare roterende ikon med «Loading…» Så jeg la inn en sak, og fikk avtale om mobil service (hjem til meg) to dager senere. I mellomtiden gikk Tesla Service inn på bilen remote, gjorde noe, men endret også den mobile serviceavtalen til en verkstedavtale senere samme uke i tilfelle de måtte gjøre mer. De kontaktet meg via appen og ba meg prøve på nytt. Da fungerte det, og jeg kunne kansellere verkstedavtalen. Noen faktura har jeg ikke sett noe til.
Personlig har jeg ikke så mye å klage over, egentlig.
Du får spørre Erlend Mørch, som er i ferd med å lage et program om norske Tesla-eieres utfordringer (han eier en selv), og som nå markerer i forb. med at Musk skal komme til ONS i Stavanger.Jeg forstår ikke helt hvorfor man skal ha så stort engasjement for en bil man uansett ikke vurderer å kjøpe.
Ikke det at det beviser noe men jeg kjenner ingen Tesla eier som har vært veldig misfornøyd inkludert meg selv med hverken bil eller service. Kjøps og leveringsprosessen har jeg kjente som har vært misfornøyde med.
En bekjent med en virkelig dyr tysk premiumbil har fortsatt danskregistrert leiebil etter europaferien sin i sommer.
Han shady pornofilmprodusenten i Skien (Kristian Svindal) hadde også en kampanje rettet mot Tesla…Du får spørre Erlend Mørch, som er i ferd med å lage et program om norske Tesla-eieres utfordringer (han eier en selv), og som nå markerer i forb. med at Musk skal komme til ONS i Stavanger.