Vi kjører en I.D. Buzz. Har fått innlagt 230V uttak i tillegg til 12V, har detektor for fotsveip under bakluka, veldig praktisk når kasser skal legges inn bak. Vi valgte mørkt interiør, det lyse i reklamen ville vi fort flekket til her på gården. (Den Honda-generatoren jeg har fikk jeg brått mindre bruk for).
Bilen er en fryd å kjøre, flott utsyn, utrolig (liten) svingradius. Litt mye helautomatikk på noen funksjoner, men disse slår man av.
Slepekrok som smetter frem ved et knappetrykk og som ellers kan gjemmes. Passasjerene bak lurer på hva de skal gjøre med all benplassen, selv når jeg skubber førersetet godt tilbake.
Baksetene kan felles flatt ned og da blir interiøret en potensiell overnattingsplass for en ivrig sportsfisker som liker å være grytidlig på plass.
Drar seg gjennom 25cm snø på gårdsveien (1km) som en traktor.
Lader fra en Charge Amps Halo på låveveggen.
Minus - har man rekkeviddeangst vil man sikkert mene den er for lav, men dette er jo et rektangel som skal gjennom lufta, så det gir en del luftmotstand. Rekkevidden er helt OK for oss.
Minus to - fabrikksettingene, og omstilling av disse, gjennom et ikke absolutt intuitivt brukergrensesnitt på touch-panelet. Men slikt finner man ut av.
Bjørn Nyland var rå med en.