Hvilken utgave er det? Techno ut fra felgene.
Hvilken utgave er det? Techno ut fra felgene.
IconicHvilken utgave er det?
Ville absolutt ikke ha den fargen. Leppa er der.Men ikke gull-leppa ser det ut til?
Ser nå hvorfor du spurte - jeg skrev feil. Er en Techno ++Ville absolutt ikke ha den fargen. Leppa er der.
Tydeligvis en Tesla, men det har vel ikke kommet noe om den var i en eller annen «selvkjørende» modus. Litt vanskelig for å tro det, siden det helt grunnleggende er at den i så fall stopper for hindringer og/eller ber føreren ta over kontrollen. Den slår seg også av hvis føreren trykker på bremsen. Litt vanskelig å se hvordan det skal utløse noe sånt.
Stoler absolutt ikke på Tesla'er når jeg er ute på sykkel.Tydeligvis en Tesla, men det har vel ikke kommet noe om den var i en eller annen «selvkjørende» modus. Litt vanskelig for å tro det, siden det helt grunnleggende er at den i så fall stopper for hindringer og/eller ber føreren ta over kontrollen. Den slår seg også av hvis føreren trykker på bremsen. Litt vanskelig å se hvordan det skal utløse noe sånt.
Det mest urovekkende der er at bremselyset på taxien ser ut til å lyse hele tiden. Det skulle ha deaktivert eventuell automatikk, og det skal ikke være mulig å trykke på gass og brems samtidig. Da kommer det bare et bip og en sur melding av typen «bestem deg».Man kan lytte til artikkelen. Drosjesjåføren hevder han mistet kontroll over bilen.
På E6 utenfor Tanumshede skjedde noe tilsvarende i går, Teslaføreren endte opp med å kjøre inn i midtrabatten for å stanse. Dro med seg nesten hundre meter autovern.
Slik var kjøringen: Kom opp i minst 90 km/t, ifølge BTs beregninger
www.aftenposten.no
Njja, det er signal fra flere sensorer som ligger til grunn for beslutning om utløsning. Kan tenkes at elektronikken vurderte at det kun var høyre siden som skulle ut (?)Ikke særlig urovekkende med bremselys på mens bilen gir gass. Det gjør alle biler tradisjonelt. Dessuten skal det bare litt vekt på bremsepedalen før bremselyset lyser, og uten at man bremser.
Mer urovekkende at kun airbag på passasjerside tilsynelatende er utløst…
Vis vedlegget 920919
Det pleide å være mitt favoritt-triks hvis jeg syntes bilen bak lå litt nær: En tå på bremsepedalen for å tenne bremselysene, og så passe mye gass. Det pleide å bli en tre-sekunders luke ganske fort.Ikke særlig urovekkende med bremselys på mens bilen gir gass. Det gjør alle biler tradisjonelt. Dessuten skal det bare litt vekt på bremsepedalen før bremselyset lyser, og uten at man bremser.
Kan se slik ut ja. Hvis de er ute, så er det vel sannsynlig at de ble flyttet på når sjåføren kom seg ut (?)For meg ser det ut som airbagen er utløst og ligger på venstre side av rattet.
Vis vedlegget 920944
Sånn er ikke min HI5.
Ser for meg at eg kunne ha levd greit med ein slik ein, ja
Tykkjer denne var litt fin, eg.
Det var vel det Boeing tenkte også?Tydeligvis en Tesla, men det har vel ikke kommet noe om den var i en eller annen «selvkjørende» modus. Litt vanskelig for å tro det, siden det helt grunnleggende er at den i så fall stopper for hindringer og/eller ber føreren ta over kontrollen. Den slår seg også av hvis føreren trykker på bremsen. Litt vanskelig å se hvordan det skal utløse noe sånt.
Har også kikka litt på den, men vurderer å bli norges siste dieselbilist.
Slik tenkte nesten jeg også.Har også kikka litt på den, men vurderer å bli norges siste dieselbilist.
Ikke pga prinsipper, men fordi det er det jeg har, og ikke sikker på at jeg trenger flere biler?
Glemte å presisere at jeg kjente litt på det kun et par uker.Rekkeviddeangst i Norge, i hvert fall sør for Steinkjer (og sikkert lenger nord også - i hvert fall langs hovedveiene), er bare tull. Masse lademuligheter. Ja, man må lade litt oftere enn man må fylle diesel/bensin, men hvilken rolle spiller det?
Lånte en første generasjons leaf som jo ikke akkurat har verdens rekkevidde, men det gikk greit det også.Rekkeviddeangst i Norge, i hvert fall sør for Steinkjer (og sikkert lenger nord også - i hvert fall langs hovedveiene), er bare tull. Masse lademuligheter. Ja, man må lade litt oftere enn man må fylle diesel/bensin, men hvilken rolle spiller det?
Har køyrt mykje rundt på nordlege delen av vestlandet med Leaf 1. gen og "1.5 gen" (siste varianten før andre generasjon) dei siste fem åra. Har aldri opplevd infrastrukturen som eigentleg problematisk, men det å køyra langtur med 1. gen nærma seg performance-kunst, ikkje transport.Lånte en første generasjons leaf som jo ikke akkurat har verdens rekkevidde, men det gikk greit det også.
Så jeg er enig i at lademulighetene i sentrale strøk holder og litt til.
Helt enig, men det gikk det også.Har køyrt mykje rundt på nordlege delen av vestlandet med Leaf 1. gen og "1.5 gen" (siste varianten før andre generasjon) dei siste fem åra. Har aldri opplevd infrastrukturen som eigentleg problematisk, men det å køyra langtur med 1. gen nærma seg performance-kunst, ikkje transport.
Klart han gjorde og det har Tesla visst i det øyeblikket dette skjedde. Det er svært lite sannsynlig at det er en flere samtidige sensorfeil og/eller datafeil. Gasspedalen er ikke motorisert og den kan ikke bevege seg selv.Tesla sier sjåfør trykket på gasspedal i Bergen.