trondav
Hi-Fi entusiast
Spennende - den kommer jeg og sjekker ut når den er på plass
I lige måde,Dumt den ikke falt i smak Noe nytt som du har i kikkerten?
Ha en fin helg Lund
mvh
haha spørrs det da , får prøve å avvenne hun vanen om at 4 takt låter best`` blir alltid i godt humør når jeg ser eldre Kawa tripler eller for eks Suzuki rg 500 men imo så er det en helt egen karakter i Kawa kontra de mer moderne Rg,var og forøvrig en ombygget gsx-r på treff i fjor der original blokka var frest ut for 2 ekstra sylindre den var heller ikke dum i toneleiet 6 sylindra er og sjelden feil imo,blandt anna Honda cbx 1000, for ikke å snakke om Honda sine mesterverk fra 60 tallet 5 sylindra 125cc & rc166 6 sylindra 250cc måtte bare, bildene er av 6 sylindra gsx-enLite som lyder så bra som en frisk 2-takter
Spørs om kona er like imponert når hun er vant med en snill 4-takter
De har vel avviklet "hi fi seriene", dvs kun studiomonitorer tiltenkt proffmarkedet for salg nå? Så vidt jeg vet kun Audioaktøren som fører Atc for hi fi folket. Prisklasse :Høy.Sist jeg kjøpte atc , kjøpte jeg det hos prolyd.no
De har knall god service og kan sikkert ordne med hjemlån
Jeg kan ikke finne noe på sidene deres om det. Ikke at det betyr så mye da det er altfor kostbart utstyr for meg å kjøpe nytt - men det er jo lov å drømmeDe har vel avviklet "hi fi seriene", dvs kun studiomonitorer tiltenkt proffmarkedet for salg nå? Så vidt jeg vet kun Audioaktøren som fører Atc for hi fi folket. Prisklasse :Høy.
Det er en gammel Mercury 150 optimax. 2.5l V6.Hvilken motor er dette?
mvh
Jeg har aldri sett en slik i aksjon, men det står en slik 250 på museum i Motala i Sverige. Det var første gangen jeg hørte om noe slikt. 60-80 tallet hadde en oppfinnsomhet og guts som er helt magisk. Lite i dag som har karakter - synes jeg da.haha spørrs det da , får prøve å avvenne hun vanen om at 4 takt låter best`` blir alltid i godt humør når jeg ser eldre Kawa tripler eller for eks Suzuki rg 500 men imo så er det en helt egen karakter i Kawa kontra de mer moderne Rg,var og forøvrig en ombygget gsx-r på treff i fjor der original blokka var frest ut for 2 ekstra sylindre den var heller ikke dum i toneleiet 6 sylindra er og sjelden feil imo,blandt anna Honda cbx 1000, for ikke å snakke om Honda sine mesterverk fra 60 tallet 5 sylindra 125cc & rc166 6 sylindra 250cc måtte bare, bildene er av 6 sylindra gsx-en