Politikk, religion og samfunn «Sensur» av Spirit Hacking - Durek

U

Utgatt24668

Gjest
Forlaget gjør som de vil - det er heller prosessen her som det skurrer av. De har publisert flere bøker av tvilsom karakter tidligere. Jeg tror videre at det er i folkets interesse å lese Dureks tankegods grunnet hans tilhørighet til kongefamilien.
Den finnes på engelsk. Folket leser da engelsk?
Hvorfor da oversette noe som helst til norsk?
There's a sucker born every minute.
Så alle som ikke leser engelsk er suckere?

Disqutabel

Æresmedlem
Ble medlem
28.09.2016
Antall liker
12.025

Durek har blitt smittet av ånder, slik at han må bedrive pusteøvelser.
Kan bli ganske problematiske, sånne øvelser, dersom de må hjelpes av med respirator. Men så slemme er vel ikke åndene mot selveste Durek?

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
13.674
Sted
Smurfeland
Så en ting til: Pressen må slutte med denne fremstilling: "Kjempet mot kreften og vant. " Kan være tidsbegrenset dette....Idiotisk. Vi kan rammes av flere typer kreft, og det beskrives som at man kan kjempe i mot og kanskje vinne eller tape. Slik er det ikke. Med dagens vitenskap har pasienten ingen påvirkning av behandling og resultat. Når pressen beskriver det slik er det noen som også føler at de ikke kjempet nok, at de selv tapte. Urettferdig tankegang til de som sitter tilbake.
Jeg er jo egentlig enig i dette. Men må også si at jeg skjønner hvor det med å kjempe mot kreften kommer fra, siden jeg selv har gått gjennom en cellegiftkur for noen år siden. Bare sånn helt matter-of-factly kan jeg si at det lett er det aller tøffeste jeg har vært med på, og når man av og til hører om folk som har vært syke og gått gjennom flere kurer med det ene og det andre, men så velger å avslutte behandling til slutt er det noe jeg på en måte kan skjønne, helt innerst inne. Vondt å tenke på at det kan være sånn, og jeg håper aldri jeg kommer dit selv. Men behandlingen kan være så hard at det helt reellt sett i mine øyne kan være en kamp å gjennomføre den. Ikke minst psykisk, bare det å måtte stå i det med en overhengende følelse av undergang og uvisshet.

Fuck kreft.

Topp Bunn