Tidenes naboklage....skulle nesten tro min musikkfiendtlige nabo har utvandret til Bergen.
Denne synes jeg ligner mer på en melding fra foreks. en kar som Espen Lie:Pesquera skrev:Han (for det er det vel) kan da i det minste formulere seg, og hvis han er jurist er det enda mer imponerende!
Skulle mer enn gjerne sett grunnlaget for erstatningsberegningen i et eventuelt søksmål.
Satser du på "kuvelting"? ;D ;DValentino skrev:Tror jeg setter opp skyvedøra og spiller en Brucknerscherzo, gitt.
Basskasser må til, da, serru..."Første bud for oss som bor i bygård er å skru bassen på stereoanlegget ned en kvart omdreining, og siden aldri røre den igjen"
Jesus Christ!KW skrev:Jeg har testet forskjellige ting rundt dette.
1.Hvor høyt jeg kan spille med vinduer igjen uten at det kan høres utenfra (ikke inne i naboens(ene)) kåk.
2.Hvor høyt med det samme og vinduer åpne (opp øverst i trappegangen, siden det er det eneste vinduet det er noen vits i å ha opp og som vender inn mot fellestunet)
[....]
Jeg bor heldigvis i frittstående enebolig. Av og til spiller jeg "litt" høyt , og det kan høres ut gjennom veggene. Jeg har gjort det klart for naboene at dersom de skulle oppleve å høre skjenerende støy, er de selvfølgelig velkommen til å si i fra, slik at jeg kan skru opp så de hører musikken skikkelig.jane skrev:Jesus Christ!KW skrev:Jeg har testet forskjellige ting rundt dette.
1.Hvor høyt jeg kan spille med vinduer igjen uten at det kan høres utenfra (ikke inne i naboens(ene)) kåk.
2.Hvor høyt med det samme og vinduer åpne (opp øverst i trappegangen, siden det er det eneste vinduet det er noen vits i å ha opp og som vender inn mot fellestunet)
[....]
JanE.
lol ;DErland skrev:Jeg bor heldigvis i frittstående enebolig. Av og til spiller jeg "litt" høyt , og det kan høres ut gjennom veggene. Jeg har gjort det klart for naboene at dersom de skulle oppleve å høre skjenerende støy, er de selvfølgelig velkommen til å si i fra, slik at jeg kan skru opp så de hører musikken skikkelig.jane skrev:Jesus Christ!KW skrev:Jeg har testet forskjellige ting rundt dette.
[....]
JanE.
Man vet da å ta hensyn!
Her er storyen bak klagen.KW skrev:Misforstår jeg eller ???
Jeg ser ikke helt at dette dreier seg om en konkret klage til en konkret annen person :
Heller ikke oppfatter jeg det som en klage trådstarter har fått (nå?), den er jo datert i 2003.
Den er heller ikke adressert til en bestemt, så jeg ser det mer som et oppslag vedkommende muligens har satt opp i en eller et visst antall oppganger :
Mine tanker går på at det har vært en del trøbbel over tid av forholdsvis alvorlig karakter i forhold til div. regelverk og brudd på tidspunkter bl.a. (kanskje grove sådanne).
Er jeg på jordet med mine tanker?
Deg om det.jane skrev:Jesus Christ!KW skrev:Jeg har testet forskjellige ting rundt dette.
[....]
JanE.