Å, hvor jeg hater Milan!!

cox

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.08.2003
Innlegg
1.095
Antall liker
285
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Møkkalaget Milan har nok en gang ranet til seg seier i årets viktigste kamp :'(, denne gangen mot et godt Liverpoollag. Jeg blir trist av å se så kynisk og destruktiv fotball. En sorg for oss som elsker dette spillet. Heldigvis ble resultatet litt rettet på slutten, med en herlig Liverpoolscoring.
 
L

Ludo

Gjest
Milan spilte slettes ikke bra og tidvis usportselig opptreden... Men de scorer og sånt vinner man av...

Heia Liverpool :)
 

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
1.039
Antall liker
1
tja, synes jeg husker noen som ranet den tittelen for et par år siden ;) Grusomt dårlig kamp serlig for oss nøytrale.
 

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Innlegg
1.765
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
er manu supporter men jeg innrømmer gjerne at liverpool fortjente å vinne denne kampen, milan skapte jo ikke en dritt, lenge siden jeg har sett en slik kamp vor det ene laget nesten ikke har en eneste sjanse men alikevell klarer å vinne.
 

cox

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.08.2003
Innlegg
1.095
Antall liker
285
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Berg skrev:
tja, synes jeg husker noen som ranet den tittelen for et par år siden ;) Grusomt dårlig kamp serlig for oss nøytrale.
For to år siden var det magi fra Liverpool!!
 

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Innlegg
528
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
Spennende å høre hva holmium syntes... ;D

Heia CITY ! 8)
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Jaaaaa! Dette var dig.
cox skrev:
Møkkalaget Milan har nok en gang ranet til seg seier i årets viktigste kamp :'(, denne gangen mot et godt Liverpoollag. Jeg blir trist av å se så kynisk og destruktiv fotball. En sorg for oss som elsker dette spillet. Heldigvis ble resultatet litt rettet på slutten, med en herlig Liverpoolscoring.
Ingen bra kamp, det innrømmer jeg. Men Liverpool ikke akkurat de heller.

Synes du ikke Liverpool som regel spiller vel så destruktivt og kynisk? Liverpool er ikke underholdende for andre enn egne supportere.

Men seier til tross for en dårlig dag.
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
GnR3 skrev:
Spennende å høre hva holmium syntes... ;D

Heia CITY ! 8)
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Forklarende nok? Ikke? Da så.. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
cox skrev:
Berg skrev:
tja, synes jeg husker noen som ranet den tittelen for et par år siden ;) Grusomt dårlig kamp serlig for oss nøytrale.
For to år siden var det magi fra Liverpool!!
Så magi når LFC vinner og destruktiv fotball når andre vinner, skjønner. ;)
 

cox

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.08.2003
Innlegg
1.095
Antall liker
285
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Holmium skrev:
Jaaaaa! Dette var dig.

Ingen bra kamp, det innrømmer jeg. Men Liverpool ikke akkurat de heller.

Synes du ikke Liverpool som regel spiller vel så destruktivt og kynisk? Liverpool er ikke underholdende for andre enn egne supportere.

Men seier til tross for en dårlig dag.
Ikke destruktivt og kynisk, men kontrollert og fornuftig, men hele tiden med vilje om å glede publikum og fansen. Milan har alltid virket så usportslige, har behersket den vemmelige kunsten å ri på en ledelse, huff, jeg må hente nok en øl for å døyve dette.
 
S

Stover

Gjest
Holder ikke med noen av dem, men for fotballens skyld, og jeg har spilt der oppe en gang. Milan....italienske fotballspillere. Ser ut som kvinnfolk og når du ser dem på banen (skuespill og smertespill) skjønner du at de er det! Kvinnfolk altså 8)
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
var det noen liverpoolfans som så denne kampen?
trodde ikke liverpoolfans fikk lov av foreldrene sine å være oppe så sent, jeg.

you'll never walk again!
 

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Innlegg
1.434
Antall liker
117
cox skrev:
Møkkalaget Milan har nok en gang ranet til seg seier i årets viktigste kamp :'(, denne gangen mot et godt Liverpoollag. Jeg blir trist av å se så kynisk og destruktiv fotball. En sorg for oss som elsker dette spillet. Heldigvis ble resultatet litt rettet på slutten, med en herlig Liverpoolscoring.
Støtter hvert ord i innlegget ditt, cox.
Men vil tilføre at Milan kan brenne.......
Joaquin du har peiling på film og hifi, men det er tydelig at fotball ikke er din greie

Lf
 

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.179
Antall liker
6.885
Torget vurderinger
4
I kveld så jeg alt det verste ved Italia. Den kyniske destruktive gledesløse drittfotballen hvor de vinner på bøtter av flaks og en dommer som, om ikke partisk, så i hvertfall ikke var på den gode fotballens side....er det mulig å tillate så mye uthaling av tiden allerede 10 min ut i andre om gang ? ? ?Skulle jo lagt til 6-7 min, men fullførte ikke engang de 3. Da er det ille å måtte innrømme at det er grunnleggende ferdigheter og rutine som gjøre Milan i stand til å utnytte flaksen og de 2 eneste mulighetene de hadde. For å toppe det hele ble man vitne til at drittungen Kaka lløp rundt med Jesus-reklame og drittsekken Berlusconi lot seg hylle og sole seg i glansen. Eneste lyspunktet ville vært om de bommet på mottaket da han ble hevet i været av spillerne.

Man får ta seg et par øl eller tre og finne tilbake til de gode tingene ved Italia.....bilene, damene, maten, vinen og...ehhh....det får faen meg holde !


...ja, Vivaldi, Stradivarius og Franco Serblin selvsagt ;-)
 

KapteinUfattelig

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
501
Antall liker
146
Torget vurderinger
4
Holmium skrev:
Så magi når LFC vinner og destruktiv fotball når andre vinner, skjønner. ;)
Ja nettopp. Se der, endelig en som har skjønt det :)

Liverpool fortjente denne seieren, men det er ikke alltid det beste laget som vinner.

YNWA! 8)
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.984
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
En middelmådig Milan kamp, men det er nok til å slå et middelmådig lag som har overprestert. Hurra.
Åpner ei spesiell flaske nå jeg. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Innlegg
1.434
Antall liker
117
Boffen, feir i vei. Godt å kunne feire på andres ulykke når egen lykke er så fjern. Forresten hvordan står det egentlig til med Godset og Everton :D*17

Lf
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.984
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
Everton - Liverpool 3-0 og Liverpool - Everton 0-0 i sesongen som var.

Godset er jo gode da.
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.835
Antall liker
1.418
Sted
Steinkjer
Man kan godt si at Liverpool var det førende lage og hadde en hel masse sjanser i forhold til Milan. Men vil vel samtidig bemerke at de fleste av Liverpools sjanser i kampen var skudd fra distanse. Milan hadde taktikken klar fra starten i dag og gjorde ikke mer enn det var behov for. Liverpool burde kanskje benyttet Crouch tidligere i kampen og de burde definitivt ha benyttet seg av Bellamy da Maldini ( som er en levende legende) begynner å ha visse tempo problemer, tempoproblemer til tross så hadde han få problemer med å matche Kuyt som egntlig er best sammen med en rask spiss ved siden av seg.
 

Haubokk

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.12.2005
Innlegg
172
Antall liker
1
Å, det er så godt å vite at jeg er blotta for alt som heter fortballinteresse ;D ;D ;D 8) 8) 8)
 

maiden

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.10.2005
Innlegg
246
Antall liker
0
Man tager to lag, ett av de ikke ukjent med korrupsjon, heller ikke for eieren. Man gir dem en dommer som har dømt begge lagene en rekke ganger før, hvor det ene har vunnet alle sine det andre ingen.
Gratulerer jævla kukksugerskuespillerhalvfacister!
 

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Innlegg
2.947
Antall liker
20
Milan - briljant

Kampen viste på en glimrende måte kvalitetsforskjellen på lagene. Milan ville vinne, scoret 2 og slapp inn 1. Teknikk, spilleforståelse og strategi! Akkurat som Italia i VM. Briljant!
 

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
2
Milan - briljant

BBking skrev:
Kampen viste på en glimrende måte kvalitetsforskjellen på lagene. Milan ville vinne, scoret 2 og slapp inn 1. Teknikk, spilleforståelse og strategi! Akkurat som Italia i VM. Briljant!
Helt enig BB

:)
 

Monoas

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.03.2004
Innlegg
563
Antall liker
0
Milan - briljant

BBking skrev:
Kampen viste på en glimrende måte kvalitetsforskjellen på lagene. Milan ville vinne, scoret 2 og slapp inn 1. Teknikk, spilleforståelse og strategi! Akkurat som Italia i VM. Briljant!
Jeg er ikke fan av noen av lagene, men må si at Milan spilte god, gammeldags "rævvafotball" med hele laget langt bakpå, uthaling av tid og skuespill. Milan teknikk?, Tja, tidvis, men ikke overlegent i forhold til f.eks Mascherano og Alonso. Spilleforståelse og strategi hos Milan var for så vidt effektiv nok med litt flaks, men etter gammel italiensk resept.

Dessverre/heldigvis (stryk det som ikke passer) er det laget som lager flest mål som vinner en fotballkamp, men Milan fortjener bare 3 poeng av 10 for de spillemessige prestasjonene og innsats.

Liverpool viste en helt annen innsatsvilje, men manglet avsluttere som klarte å komme gjennom det kompakte Milan-forsvaret. Jeg ville gitt Liverpool en svak 6'er (av 10) for sine prestasjoner og innsats. Totalt sett en ikke alt for underholdende kamp, førsteomgang var ok, andre omgang ble litt for mye preget av destruktivt italienskt spill, uthaling av tid og et noe impotent Liverpool angrep som satset på Flo-pasninger.
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
milan var ræva igår, ja.
men det spiller ingen rolle for min del - jeg driter i milan.
det viktigste var at liverpoolfansen ble påført litt smerte. ;D
 

R_o_a_r

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.09.2006
Innlegg
78
Antall liker
15
Milan skulle ikke ha vært med i CL pga kampfiksing, men selvsagt klarer de å "lure" seg med via korrupte UEFA med Platini og Blatter i spissen. For meg var dette kampen mellom det gode og det onde.

ynwa
 
R

Roysen

Gjest
Fotball handler da om å klare å lage flere mål enn motstanderen. Ergo var Milan best. Det kan vel ikke være tvil om det. Jeg er litt lei denne ensidige fokuseringen på engelske lag i Norge. Underholdning handler jo som oftest om teknikk, finesse og angrepsvillihet. Kun det siste punktet er til stede i engelsk fotball.

Milan viste kløkt og gjennomførte sin taktikk til punkt og prikke. En bra gjennomført kamp med andre ord.

Mvh
Roysen
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Greetings skrev:
Milan skulle ikke ha vært med i CL pga kampfiksing, men selvsagt klarer de å "lure" seg med via korrupte UEFA med Platini og Blatter i spissen. For meg var dette kampen mellom det gode og det onde.

ynwa

neida, dette var kampen mellom to onder, hvor det minste ondet vant.
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Det engelske laget Liverpool: 3 engelskmenn fra start: Carragher, Pennant og Gerrard. 1 av 3 innbyttere var engelsk.

Milan startet med 7 italienere: Oddo, Nesta, Maldini, Gattuso, Pirlo, Ambrosini og Inzaghi. 2 av 3 innbyttere var italienske.

Engelsk fotball best? Tja, ikke engelske spillere i hvert fall.

Ja og trenerne da, Liverpool: Benitez (Spania) og Milan: Ancelotti (Italia).
 
K

kbwh

Gjest
Grazie mille! til Paolo Maldini for velspill og stil i en hel generasjon.
 
O

omholt

Gjest
Liverpool var best spillemessig, men klarte ikke å skape de store sjansene. Når de brøt og hadde muligheten, var de enkelt og greit ikke gode nok. De mangler de individuelle ferdighetene som f.eks Milan besitter.

Når det er sagt så man si at Milan ikke bare var dyktige taktisk, men også heldige. Det første målet var flaks, og de var heldige som ikke slapp inn mål (kombinert med Liverpools udyktighet). De var langt fra tette i forsvar. Maldini var direkte elendig og burde aldri ha spilt. Det gjorde han nok kun p.g.a. sine merritthistorie.

Det var ingen stor kamp og Milan vant først og fremst fordi Liverpool ikke var dyktige nok i de avgjørende situasjonene. Eller skal Liverpool ha ros for kollektiv god innsats. De har på papiret dårligere lag enn Milan, men var alikevel best spillemessig. Blir spennende å se Liverpool videre hvis de får skikkelige forsterkninger.

Synes det var noe kvalmende å se Berlusconi sole seg i glansen, men deilig å se Kaka hylle den virkelige kongenes konge ;)
 

DAChild

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2004
Innlegg
1.217
Antall liker
118
Torget vurderinger
2
Fotball er for dumme folk med IQ under 80.................
En kamp kan jo ha underholdningsverdi, hvis et av lagene prøver å score, men dette blir jo mer å mer skjeldent hvis du ikke følger med på 4div..............................
 

DAChild

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2004
Innlegg
1.217
Antall liker
118
Torget vurderinger
2
Synd de ikke sender 4.div. på tv ;D
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Så dere han Liverpool-supporteren som hadde temperaturinnstilling på kjøleskapet etter antall trofeer LFC har? Det var syvsegmentdisplay som viste temp, kjøleskapet sto på 5 grader grunnet 5 Champions Cup-titler. Han slipper nå i hvert fall å skru opp til 6 grader og få sur melk. ;D For en dust. ;D
 
Topp Bunn