Jan-Helge
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 15.06.2007
- Antall liker
- 571
Solgt for å kjøpe tilbake senere har jeg gjort mer enn en gang, og tidvis hvor det ikke har vært mulig har jeg kjøpt av annen selger.
Gærninger , sammenligner dere ikke det dere har med det nye dere kjøper ???? før det gamle blir solgt?Hatt Dynaudio Focus 160, 3 ganger. S1.4 LE, 2 ganger. S1.4, 2 ganger. Dynaudio C1, 2 ganger. System Audio Mantra 60, 3 ganger. B&W 602 også ved 3 anledninger for noen år tilbake. Så vi ligger nokså jevnt, Retep
Liker jo å leve litt farlig. Kjøper det meste brukt eller på messetilbud. Så kronetapet er begrenset. Nå har jeg ikke bytta høyttalere på 1 1/2år. Og ser ingen grunn til det lenger. Jeg har lært av mine bommerter.Gærninger , sammenligner dere ikke det dere har med det nye dere kjøper ???? før det gamle blir solgt?Hatt Dynaudio Focus 160, 3 ganger. S1.4 LE, 2 ganger. S1.4, 2 ganger. Dynaudio C1, 2 ganger. System Audio Mantra 60, 3 ganger. B&W 602 også ved 3 anledninger for noen år tilbake. Så vi ligger nokså jevnt, Retep
Når jeg leser innleggene her på sentralen kan det virke som mange kjøper blindt og prøver og feiler for store pengeverdier uten en gang å ha hørt det de kjøper...Men sånn er det vel å bo utenfor Ring2 i Oslo. Så det er da en fordel å bo i denna møkkabyen.
Ofte blir gjerne elektronikk eller høyttalere byttet. Så husker man hvordan høyttalerne låt som man hadde før. Så da må det testes ut. Og for å berolige deg. Jeg taper ikke penger på hifi. Faktisk Kjøp brukt, så,kan man teste uten tap. Halve moroa for meg å kjøpe og selge. Ofte er det høyttalere som har bemerket seg litt som går igjen. Så må,testes en gang til. Dog så sitter jeg på C1 Signature enda. Og de har vært en stund. Vært mer utprøving av elektronikk på dem. Men signe dem som har ro i hifirævva å ikke prøve ut og bytte omGærninger , sammenligner dere ikke det dere har med det nye dere kjøper ???? før det gamle blir solgt?Hatt Dynaudio Focus 160, 3 ganger. S1.4 LE, 2 ganger. S1.4, 2 ganger. Dynaudio C1, 2 ganger. System Audio Mantra 60, 3 ganger. B&W 602 også ved 3 anledninger for noen år tilbake. Så vi ligger nokså jevnt, Retep
Når jeg leser innleggene her på sentralen kan det virke som mange kjøper blindt og prøver og feiler for store pengeverdier uten en gang å ha hørt det de kjøper...Men sånn er det vel å bo utenfor Ring2 i Oslo. Så det er da en fordel å bo i denna møkkabyen.