jorwed_
Audio Arkeologen
Takk for hyggelig besøk, TT! For en kjernegjeng!
Disiplin er hans sterkeste side, må viteEn strålende bukett Her skulle man helt klart ha vært tilstede! Etter hvert kommer det vel også noen lytteinntrykk.... Ser forresten ut som HCS har gått forbi kakefatene i det siste
Superhyggelig at du åpnet huset for oss TT, jeg storkoste meg. Så mange hyggelige folk og så fint blandet ikke bare med en dose, men åtte doser anlegg. Fantastisk. TUSEN TAKK!Tusen tusen takk alle som var her i dag og gjorde denne dagen så flott. Veldig hyggelig å få hilse på dere og at dere gjorde denne dagen mulig! Dette ble et minne for livet for meg. Tusen tusen takk alle sammen og en ekstra takk til Roald som lot meg få oppleve Tesla P85S helt på tampen av dagen. Fyttikatta som den tok av, det var bare helt rått!
Nå skal jeg straks avgårde for å hente hunden og då blir det nok en øl etterpå. Ha en riktig god kveld!
Det var verdt turen mange ganger, dette er virkelig med på å bygge gode hifi miljøer, på tvers av grenser og meninger. I GLL som jeg er medlem i, har det nok til tider vært litt for mye kamp og prestisje rundt det å ha et anlegg som spiller bra......og jeg innrømmer det med en gang, at det også er noe jeg selv har vært medvirkende til.... fy skamme seg, dette skal jo bare være moro.Ha ha 8x12 TOM. Musikk på dass må man ha, så man kan holde takten. Takker for at du orket å ta turen etter lang flytur og biltur. Du skulle hatt premie for "longest distance".
Fikk assosiasjoner til denneEtterhvert kom det strømmende på med blide og hyggelige lydentusiaster.
Vinylmannen,-formerly known as "Nytt medlem med noen gamle greier" har sans for vintage med høy morofaktor.
HCS er blid og fornøyd når han får gjøre det han synes er morsomst. Treffe folk og prate lyd.
Kappa hue av EVO2 dessverre, men pene ben har han.
MAKEN TIL KJØKKENANLEGG HAR VI ALDRI SETT!
(eller hørt!)
Vis vedlegget 338508
Står oppført til mach. 3 i Wiki.Fremdeles verdens raskeste jet, er det ikke? Svartfuggærn
er ikke jet, men rakettmotorer på den. Skal jeg være kranglete, så er vel denne raskere?Fremdeles verdens raskeste jet, er det ikke? Svartfuggærn
Jeg mener fremdeles SR71 Blackbird er jetdrevet. X15 derimot var rakettdrevet med sine nærmere 7 MACH i toppfart og enda raskere er selvfølgelig Columbia som så vidt jeg vet har verdensrekorden.er ikke jet, men rakettmotorer på den. Skal jeg være kranglete, så er vel denne raskere?Fremdeles verdens raskeste jet, er det ikke? Svartfuggærn
Vis vedlegget 338529
Vi er enige om å være uenige, så jeg skal ikke dra den lenger Hr Trondmeg, men avslutter diskusjonen med denne videosnutten.Jeg mener fremdeles SR71 Blackbird er jetdrevet. X15 derimot var rakettdrevet med sine nærmere 7 MACH i toppfart og enda raskere er selvfølgelig Columbia som så vidt jeg vet har verdensrekorden.er ikke jet, men rakettmotorer på den. Skal jeg være kranglete, så er vel denne raskere?Fremdeles verdens raskeste jet, er det ikke? Svartfuggærn
Vis vedlegget 338529