Moiz Audio
Bransjeaktør
--
Vedlegg
-
116.5 KB Visninger: 624
-
155.2 KB Visninger: 612
-
138.5 KB Visninger: 640
;D Genialt!! ;DNEVATON skrev:
NEVATON skrev:6moons.com hadde ordnet promo cd'er til showet..takk!!!
beste låt var nr.2 utrolig vakkert
Psychonaut skrev:NEVATON skrev:6moons.com hadde ordnet promo cd'er til showet..takk!!!
beste låt var nr.2 utrolig vakkert
Den låter der var skam vakker.... Utrolig flott låt!
Det er omtrent slik jeg så ut når jeg ventet på tannlegen som skulle trekke en del tenner MED bedøvelse, ha ha.impulse skrev:De to i sofaen der ser ut som om de sitter og venter på å få alle tennene trukket.....uten bedøvelse. ;D
Ser jo at det ikke er beskrivende for stemningen, forresten!
Fantastisk initiativ og veldig spennende produkter. Jeg skulle veldig gjerne være der! Ellers har jeg sagt det før, butiken er ene og alene nok til å vurdere en snarlig tur over fjellet...
Jeg hadde desverre ikke anledning til å delta denne helgen. Men tviler ikke på at dere hedde det kjekt!NEVATON skrev:møtte også stianG,Frode,Kjartan,Psychonaut,Endre,epicurus bl.annet..muligens kjoenik?
Noen andre?
Ok..neste gang da kanskje, vi hadde det morro og Roald var rolig og stresset ikke denne gangen heller. absolutt fornøyd.kjoenik skrev:Jeg hadde desverre ikke anledning til å delta denne helgen. Men tviler ikke på at dere hedde det kjekt!NEVATON skrev:møtte også stianG,Frode,Kjartan,Psychonaut,Endre,epicurus bl.annet..muligens kjoenik?
Noen andre?
Paulsen skrev:Det er omtrent slik jeg så ut når jeg ventet på tannlegen som skulle trekke en del tenner MED bedøvelse, ha ha.impulse skrev:De to i sofaen der ser ut som om de sitter og venter på å få alle tennene trukket.....uten bedøvelse. ;D
Ser jo at det ikke er beskrivende for stemningen, forresten!
Fantastisk initiativ og veldig spennende produkter. Jeg skulle veldig gjerne være der! Ellers har jeg sagt det før, butiken er ene og alene nok til å vurdere en snarlig tur over fjellet...
Utrolig bra tiltak ja...........
synd denne butikken er såpass langt unna Oslo., (kansje sommeren kaller)
grattis med ny spiller ;DPaulsen skrev:Flott, eller så skjer der ting hele tiden synes jeg sånn stort sett.... nå er jeg akkurat kommet hjem med en ny superspiller fra Drøbak som jeg bare må få satt opp skikkelig, (bytte pick-up)og generelt kose litt med.
Eller så må jeg jo bare si her i tråden din at disse småtassene av noen forsterkere du selger låter virkelig nydelig.