Panama Red
Heartattack & Vine
Hvis du bare fikk med deg en skive til en øde øy,hvilken ville du ha valgt?
min er denne:
min er denne:
Vedlegg
-
59.7 KB Visninger: 383
Lyngen skrev:
emotikon skrev:Her er noen forslag- ikke sikkert alle har den ene som den første på listen sin.
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=25867.0;all
Selv tror jeg jeg ville ha store problemer med å måtte velge en eneste.
Men om det var en kort tur, ville denne være en kandidat- mest for nostalgien og følelsen den vekker i meg og vinylplata mi har jeg gitt beskjed til familien om at den skal bli med meg på siste reis:
For en lang tur/enveisbillett måtte det bli noe som jeg kunne bruke mye/mer tid på å analysere- foreks. denne:
Men som sagt- en umulig oppgave for meg å måtte velge.
Nesten bedre om jeg ikke fikk noe valg i det hele tatt og måtte ta til takke med den musikken jeg fikk utdelt.
Ok- om jeg ble tvunget å høre på "Rosa Helikopter" eller korpsversjonen av "Final Countdown" hadde det nok endt med hurtig gjennomført selvmord på den øya......
Coveret?totte skrev:Lyngen skrev:
For oss som ikke kjenner coveret var det snaut med info.
Tror Lyngen ville bort fra øya i en helvete's fart ;D ;D ;Dtotte skrev:Lyngen: Du ville bare hatt med deg en flygende tallerken? Hva er det jeg ikke skjønner?
Jepp. Jævla kjedelig over tid så tar heller med en alternativ skive .sclalars skrev:Tror Lyngen ville bort fra øya i en helvete's fart ;D ;D ;Dtotte skrev:Lyngen: Du ville bare hatt med deg en flygende tallerken? Hva er det jeg ikke skjønner?
Lars
Ditto!Valentino skrev:En minnepinne med Soltis innspilling av Nibelungens Ring.
Redigerer med navnet på platene nåtotte skrev:Emotikon: Oppdatering hjalp ikke. Hva med å skrive tittelen?
Er det mulig? To sjeler, en tanke. Tenkte på Ut mot havet OM Maria Maria var baksiden, altså singelen. Om ikke så må det bli siste Winnerback.Honkey-Chateau skrev:Ville vært LIVREDD for å ødelegge mitt forhold til mine aller beste musikkopplevelser, ved å spille dem til døde, og om jeg ble reddet, for all tid måtte forknippe dem med en grusom, uviss og ensom tilværelse...
Så jeg ville tatt med denne:
Og en sjømannsbrud.
Honkey