G
Gjestemedlem
Gjest
Godt tikronersøl som man kan drikke mange av på en gang.
Vedlegg
-
48.6 KB Visninger: 336
Gjestemedlem skrev:Godt tikronersøl som man kan drikke mange av på en gang.
Neida, smaker minst like bra som Hansa, Tuborg, Carlsberg, Ringnes og de andre pilsflaskene i butikken, og godt over de andre billigølene som Seidel og Grans.R.S. skrev:Huff, denne smaker av uferdig vare ???
Mvh. RS
Hmm, kanskje den tar seg opp etter en tur rett vestGjestemedlem skrev:Neida, smaker minst like bra som Hansa, Tuborg, Carlsberg, Ringnes og de andre pilsflaskene i butikken, og godt over de andre billigølene som Seidel og Grans.R.S. skrev:Huff, denne smaker av uferdig vare ???
Mvh. RS
Enig men hvis man skal spare en krone og kjøper Grans - Bare øl så lever den opp til sitt rykte.slowmotion skrev:Grans Premium er bedre enn sitt rykte.
Du tømte to koseøl på 20 minutter. Snakker om å være tørst....slowmotion skrev:ok, Flyvende Hund var mer "interessant",
men Duvel, det er ordentlig øl!
Pfff...C. Alshus skrev:Du tømte to koseøl på 20 minutter. Snakker om å være tørst....
+1slowmotion skrev:Grans Premium er bedre enn sitt rykte.
Det vil eg tro.hel-elt skrev:Har fått julepils fra Berentsen i hus ;. D ;D .Er det lov å prøvesmake allerede nå??
Hvis jeg får hjelp varer det IKKE til jul. Greit å ha familie i butikken som får inn ølet tidlig. Hvis det går som tidligere år i test, er de snart utsolgt. Løp og kjøp, det smakte godt i år og ;D ;D ;Dottone skrev:Det vil eg tro.hel-elt skrev:Har fått julepils fra Berentsen i hus ;. D ;D .Er det lov å prøvesmake allerede nå??
Bare si fra hvis du trenger hjelp
Nå snakker vi alvor herhel-elt skrev:Hansa julebrygg er ankommet! NAM NAM ;D
Elektron skrev:Nå snakker vi alvor herhel-elt skrev:Hansa julebrygg er ankommet! NAM NAM ;D
mvh Elektron
Ja, det er sant.
Og så en Jacobsen Dark Lager, god den og ;D
Vil egentlig ikke anbefale det. De blir fort litt sure der hvis man ikke venter til man kommer ut.gwh skrev:Uansett, noen forslag til høstøl på polet som jeg kan/bør ta en prøvesmak på når jeg tar turen innom i morgen?
Prøvde den i går, den var ganske drøy ja.C. Alshus skrev:Polet har kun Beer Geek Breakfast. En stout tilsatt espresso. Definitivt et øl for viderekomne.