Med tanke på Horten messen på høsten vil vel den kunne regnes som treff. Det blir da 5 treff hjemme hos noen i året. siste lørdag Feb. Siste Lørdag April. Siste Lørdag Juni. Siste Lørdag Aug. Siste treff (Julebord) blir i Des. eller Jan.
Vi bør sette opp medlemsliste. Jeg kan godt gjøre dette. Når det er gjort er det viktig å vite hvem som vil starte med treff. Er det noen som absolutt ikke kan eller vil er det også greit etter min mening.
Hvis dette skal bli moro og seriøst synes jeg også vi bør han et slags opplegg. Den som har treffet bør velge ut et antall låter man ønsker å presentere. Disse låtene kan eventuelt legges klart for de som måtte ønske å få disse med seg hjem (ta med minne penn o.l.) eller skriv de opp på et ark til alle som kommer.
Avhengig av antall oppmøtte bør den som holder treffet kunne vise frem valgt musikk i flere omganger. Det vil også være mulig for dem som ønsker å gjøre en slags presentasjon av hvordan anlegget er satt opp før lytting. Dette kan være i form av både utstyr og løsninger med tanke på avspilling osv. Dette kan være veldig uformelt så med presentasjon kan dette være uten å si ett ord
De som har treffet synes jeg skal styre det meste først, så kan eventuelle tester av medbragt musikk og utstyr gjøres i etterkant.
Det skal også være mulig å nyte alkohol på disse treffene. Verten kan stå for snacks o.l.