Mnjooo - om man har så mange at man rent praktisk ikke rekker å spille gjennom alle før man dør - DA!
I så fall må man ha jobb, ikke råd til så mange plater uten = mye av tiden går med til jobben. Man må sove, mye tid går med til det. Dessuten må man på toalettet (jo da, man kan ha høytalere der, jeg vet det men...) og man skal spise, handle etc...
Er faktisk mye annet man må, så det blir for mange mindre tid til lytting enn hva mange vil...
Poenget er at det er flere enn man tror som har så stor platesamling at det er tvilsomt at dem noen gang får hørt alt, spesielt dersom dem i tillegg er litt vanedyr og hører noen plater om igjen med jevne mellomrom.
Personlig har jeg ikke så mye musikk, men har stående en god del jeg aldri har hørt like fult (men er heldigvis ikke hyller med musikk det er snakk om da min platesamling begrenser seg til rundt 450 CD-plater)...
Hva gjelder MP3 derimot så aldri i livet om jeg får hørt halvparten av alt jeg har lastet ned...
Så kan man spørre seg hva man skal med det??
Flere enn meg som sitter med en del dere ikke har hørt og sannsynligvis aldri vil høre heller?