Fortsatt like umulig å svare på. Alle er jo "må ha" for hver sin interessegruppe.hel skrev:Jeg tenkte på noen "må ha" anbefalinger. Ikke at jeg skal kjøpe alle 150
http://www.elusivedisc.com/prodinfo.asp?number=BST1577QPhel skrev:Den er fin, litt avansert kanskje (har den på cd). Problemet er at det er 45 rpm og spillern min har kun 33
Det er bare å flytte reima slik at den snurrer med 45hel skrev:Den er fin, litt avansert kanskje (har den på cd). Problemet er at det er 45 rpm og spillern min har kun 33
Jazzen får noen andre komme med forslag på, det er ikke min sterke side.hel skrev:Flott. Sånne tips ønsker jeg.
Hva med Jazzen.
Mine storfavoritter er blant annet: MILES DAVIS kind of blue / DAVE BRUBECK take five / CANNONBALL ADDERLY something else
Kanskje det er en grei pekepinn på å komme med et forslag på 5 plater jeg bør ha?
;DRoDa skrev:Det er bare å flytte reima slik at den snurrer med 45hel skrev:Den er fin, litt avansert kanskje (har den på cd). Problemet er at det er 45 rpm og spillern min har kun 33
Edit: Eller gummistrikken om du vil 8)
R
RoDa skrev:Det er bare å flytte reima slik at den snurrer med 45hel skrev:Den er fin, litt avansert kanskje (har den på cd). Problemet er at det er 45 rpm og spillern min har kun 33
Edit: Eller gummistrikken om du vil 8)
R
Matchende musikk!! ;Dhel skrev:GLENN GOULD/BACH/THE WELL-TEMPERED CLAVIER, V 1 150g IMP LP
*SONY 150g IMPORT LP*
Item: SONLPI14767 Price: $29.99
Jeg elsker Bach og Path Metheny så de handlet jeg ukritisk. Oldfield og Diana Krall kanskje litt pga audiofili. Kind of blue er en fantastisk jazz plate jeg aldri blir lei, hadde spilt den selv på mp3 om nødvendig.government skrev:Men LIKER Hel denne musikken? Eller er det bare fordi det er AUDIOFILT?
Synes det var litt artig. Det gjorde valget myyyyye enklereRoDa skrev:Matchende musikk!! ;Dhel skrev:GLENN GOULD/BACH/THE WELL-TEMPERED CLAVIER, V 1 150g IMP LP
*SONY 150g IMPORT LP*
Item: SONLPI14767 Price: $29.99
R
Korrekt. Du har vel også sett originalmaleriet i stuaRoDa skrev:Jeg tror hel elsker denne musikken, bare se der han ligger henslengt med bena i været.
R