|
Hvis ingen andre har anledning til å holde en liten seanse, kan dere gjerne komme til meg. Har gjort om litt siden sist. Da hadde det eventuelt vært litt artig om noen kunne ta med en cd-spiller eller 2 som vi kunne testet litt.MaHa skrev:Det går jo unektelig mot denne tiden hvor hifi blir satt litt til siden. Plen og hekklipping, osv osv. Men, det hadde jo vært trivelig med en liten kveld før fellesferien eller noe slikt.
Kanskje ikke på andre siden heller... ;Droger skrev:Har akkurat fått inn et "halvt tonn" med deler til rørpre'en min, og har kommet igang med litt lodding, men jeg blir nok ikke ferdig på denne siden av sommerferien.
Mvh Roger
Jeg kan vanligvis på ukedager, men til uken er jeg veldig opptatt. Bare bestem en dato så får jeg se om det passer.G.A.G. skrev:Det haddet vært artig å prøve EMC1! Har balansert inn på EC 4.7, men har ikke dertil egnede kabler, så det må du evt ta med.
Har ikke noen dato helt klar, men det kan jeg ordne forholdsvis raskt hvis vi kan ta en session i en ukedag. Er det interessant for dere?
Mvh
Andreas
Å jo da, den skal nok bli ferdig. Fikler litt med dette når det passer, og været ikke er slik som det er nå om dagen. Skal ikke stresse med hobbyprosjekter vet du, bare kose seg.mag skrev:Kanskje ikke på andre siden heller... ;Droger skrev:Har akkurat fått inn et "halvt tonn" med deler til rørpre'en min, og har kommet igang med litt lodding, men jeg blir nok ikke ferdig på denne siden av sommerferien.
Mvh Roger
Geir.
Kabler er ikke noe problem, disse medbringes.G.A.G. skrev:Det haddet vært artig å prøve EMC1! Har balansert inn på EC 4.7, men har ikke dertil egnede kabler, så det må du evt ta med.
Har ikke noen dato helt klar, men det kan jeg ordne forholdsvis raskt hvis vi kan ta en session i en ukedag. Er det interessant for dere?
Mvh
Andreas
mag skrev:Jeg kan vanligvis på ukedager, men til uken er jeg veldig opptatt. Bare bestem en dato så får jeg se om det passer.G.A.G. skrev:Det haddet vært artig å prøve EMC1! Har balansert inn på EC 4.7, men har ikke dertil egnede kabler, så det må du evt ta med.
Mvh
Andreas
Jeg kan jo ta med min AN dac med siste oppgradering med Tent Lab clock. Spiller veldig bra, synes jeg da.
Geir.
Passer fint. Bare velg en dag.G.A.G. skrev:Vet ikke hvor raskt dere kan få det til, men jeg har anledning både i morgen og onsdag fra kl. ca 19:30. Passer det for folket?
OK!G.A.G. skrev:Flott, da sees vi i morgen.
PS: Tar du med den cd som jeg syntes var så bra? Jeg husker dessverre ikke hva den heter.
roger skrev:Heisann
Fint å være lærer.... begynte med ferie idag.
Skjer det noe spennende innen hifi i området for tiden?
Mvh Roger
Velkommen til Nødderøen og Duken. Hyggelig å få flere hifi-freaker i nabolaget. Hadde vært hyggelig å treffes for en liten prat. Vi får se hva vi får til i disse ferietider 8).easyrider skrev:Hei.
Flytter nå fra Oslo til Duken/Nøtterøy, og holder på å sette opp dedikert lytterom. Allerede ganske bra, men skal ha inn litt demping, så får vi se om det kan bli bedre.
Er på duken permanent fra neste uke, og blir gjerne med om det skjer noe i sommer.
ER
Det skal jeg.... må imidlertid jobbe litt mer med det før jeg våger å vise det frem...G.A.G. skrev:...og du må gjerne invitere oss til "avduking" av lytterommet ditt!![]()