10'' 2-vegs studiomonitor

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Bergfinn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Innlegg
    9.312
    Antall liker
    13.633
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    6
    1000006838.jpg


    Snickers-is
    Kan du gi en "visuell" HOM analyse på denne bølgeformen?
    60 grader exit med 2" Radian 760 Be kompdriver.
     

    Georgb

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.10.2018
    Innlegg
    196
    Antall liker
    649
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    Kanskje interessant for nokon. Eg modellerte eit rektangulært horn med same horisontale og vertikale kontur som det elliptiske, og simulerte det i same baffel. Legg merke til at stega her er 6dB i staden for 3dB som eg har brukt tidlegare i tråden, sidan det er enklare å lesa grove skilnadar.
    Elliptisk:
    1728113680306.png
    Rektangulært (kvadratisk i dette tilfellet):
    1728113740398.png
    Det er altså ikkje slik at ein berre kan taka ei kontur å bruka i kva som helst horn. Kvar kontur må optimaliserast for den type horn det er tenkt å brukast i.
     

    Georgb

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.10.2018
    Innlegg
    196
    Antall liker
    649
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    I dette tilfellet er det ikkje matching av horn til drivar som er det største problemet, sidan du kan sjå at dei oppfører seg ganske likt høgt i frekvens. Det er heller hornet si terminering (og dermed òg samhandling mellom baffel og horn) som gjev problem lågt i frekvens. Heilt konkret vil eg med 99% sikkerhet seie at innsnevringa lågt i frekvens er diffraksjon frå baffelkantane + termineringa av hornet.

    Eg er samd i at matching av drivar og horn er ein god idé. Desse modellane er modellert med den koniske biten frå faseplugg til driver-exit til dømes, sidan den gjev meir korrekte resultat enn å starte simulasjonen med flat bølgefront i halsen til hornet.

    Eg tek med fridomen til å endra litt på det allereie gode utsagnet ditt: baffel, horn, og drivar må sjåast på som ei eining.
     

    W.Sand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.161
    Antall liker
    4.728
    Sted
    moelv
    Torget vurderinger
    2
    Joseph Crowes horn har godt avrundede termineringer.
     

    Georgb

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.10.2018
    Innlegg
    196
    Antall liker
    649
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    Joseph Crowes horn har godt avrundede termineringer.
    Absolutt. Når det kjem til Crowe sine horn tykkjer eg faktisk det er i meste laget, sidan dei beamer. Det er mykje lettare å unngå diffraksjon/interferens viss ein har kraftig innsnevrande spreiing. Eit anna eksempel på det er Le Cleac'h horn. Ikkje noko gale i det sjølvsagt, men det vert umiddelbart mykje vanskelegare å finna eit godt kompromiss når ein ynskjer konstant (eller nesten konstant) spreiing.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn