Hei,
Dette temaet har sikkert vært diskutert før, men likevel - jeg er ute etter en løsning med 12 V trigger inn på effektforsterkeren, som nå har fått følge av en Yamaha WXC-50.
Finnes det noen gode implementeringer der man både kan ha 12 V trigger inn og eventuelt overstyring av separat bryter? Med panelmontering?
Jeg ser det finnes ferdige løsninger som går rett i kontakten, men dog litt klumpete:
Dette temaet har sikkert vært diskutert før, men likevel - jeg er ute etter en løsning med 12 V trigger inn på effektforsterkeren, som nå har fått følge av en Yamaha WXC-50.
Finnes det noen gode implementeringer der man både kan ha 12 V trigger inn og eventuelt overstyring av separat bryter? Med panelmontering?
Jeg ser det finnes ferdige løsninger som går rett i kontakten, men dog litt klumpete:
AUDIOPHONICS Trigger 12V 230V Slave Power Supply Device - Audiophonics
The Audiophonics Trigger 12V is the simple and effective solution for turning on and off any appliance connected to 230V AC mains with an IEC female mains input
www.audiophonics.fr
12v trigger -> 230v strøm
Noen som kjenner til ett ferdig produkt som tar imot 12v trigger og da gir strøm 230v ut? Har da altså 12v trigger på pre men ingen trigger inn på effekt...
www.hifisentralen.no