Jaerbu
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 12.11.2003
- Antall liker
- 582
Disse her er jo bare helt geniale! Takker for tipset Eros.
Blues HELT etter min smak.
Blues HELT etter min smak.
Jøss, det er flere her som har Fatso? Kult. Kjøpte det live-vinylen for en tid tilbake. En god plate og billig var den òg. Men når jeg gikk inn på discogs for å sjekke den så jeg at jeg hadde misset å legge den inn i samlingen selv om den står i hylla. Lurer på hvor mange andre som deler den skjebnen, trodde jeg hadde vært pinlig nøyaktig der.Skal faktisk se Yawning man nå i slutten av april. Blir ikke feil det.
Har du hørt Fatso Jetson forresten? Hvis du liker Yawning vil du nok like de og isåfall...
Black Mountain er kanon bra og har masse cres i min bok. Gikk fra en ganske så kjedelig DumDum Boys konsert på Øya for å se disse som spilte samtidig. Det var virkelig en høgdare av en konsert.Mye fett her. Dette har nok ikke samme cred men jeg likte Black Mountain sin In the Future veldig godt når den kom. Låta Bright Lights på høyt volum i bilen eller på store JBL er virkelig fett. Utrolig nok så funker det på Fostex 6" fulltoner i bakladet horn med 8 Watt 300B også.
Jeg trodde det var å komme i gang som tok tid...Ritchie Blackmore hadde det ikke alltid så travelt med å avslutte låtene, da han var på topp.
Stod foran fra første sekund. Deilig.Black Mountain er kanon bra og har masse cres i min bok. Gikk fra en ganske så kjedelig DumDum Boys konsert på Øya for å se disse som spilte samtidig. Det var virkelig en høgdare av en konsert.Mye fett her. Dette har nok ikke samme cred men jeg likte Black Mountain sin In the Future veldig godt når den kom. Låta Bright Lights på høyt volum i bilen eller på store JBL er virkelig fett. Utrolig nok så funker det på Fostex 6" fulltoner i bakladet horn med 8 Watt 300B også.
Når det er påpekt så var det til tider stooore ting som ble gjort når han først kom i gang, Catch the rainbow er nydelig. Synes han spilte veldig bra på den tiden.Jeg trodde det var å komme i gang som tok tid...Ritchie Blackmore hadde det ikke alltid så travelt med å avslutte låtene, da han var på topp.