40 % av $ 35 millioner, mine herrer?

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.02.2007
Antall liker
388
Usch. Litt av et tilbud for en enkel kar fra bygda. Helt uten økonomisk innsikt og forstand, ei heller med kriminelt rulleblad. Men allikvel er vi visst på talefot Charles og jeg. Definitivt ingen gnier, heller, den karen. Jo, jeg får vel ringe ham og slå av en prat om gamle dager. Kanskje kan jeg prate ham opp i 50%?

Hi and how are you

I want to drop you a quick note because I did not hear back from you concerning the information I sent you the other day. In case you did not receive the letter introducing my Intent. I am Charles Ampofo from Ghana . Head of Corporate Affairs and account officer to Mr.Rafic Hariri who was a lebaneese. The late Rafic Hariri was a self-made billionaire and business tycoon, and was five times Prime Minister of Lebanon.

The late Rafic Hariri had a fixed deposit with my bank valued at $35,000,000.00. (Thirty Five Million Dollars only). Sadly late Rafic Hariri was assassinated in an explosion.Our head Office is not aware and will never be aware of this, i have since then PLACED this fund on a SUSPENCE ACCOUNT without a beneficiary. As an officer of the bank, I cannot be directly connected to this money thus I am compelled to request for your assistance to receive this money into your bank account.
I am in a sincere desire of your humble assistance in this regards. Now permit me to ask you these few questions:-
(1) Now that Mr.Rafic Hariri is late and he has no one as his next of kin to this money, i want to present you as the beneficiary of the fund so that we can share this money,So can I completely trust you in this respect?

If you accept to work with me, I am ready to offer you 40% of this ($35,000 000.00) I hope it is acceptable by you. I will explain to you in details how we will handle the transaction once I receive your response. I do need to assure you that there is practically no risk involved in this as it is going to be a bank-to-bank transfer. All I need from you is to stand as the next of kin to the deceased to claim this fund.
I will appreciate your timely response OR call me: +233240089071.

With Regards,
Charles.

Honkey - nå på vei til å bli mangemillionær i dollar -

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
13.961
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
46
det verste er ,at det faktisk er noen der ute et eller annet sted , som er dumme nok til å svelge bløffen
mvh
Leif

T

TT.

Gjest
Heldiggris. Skulle ønske det var meg. Ikke glem å donere litt til Hifisentralen da, så kan vi andre stakkarer sole oss litt i glansen også.

Gunvaldsen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2008
Antall liker
5
Torget vurderinger
1
Lurer på hva dem egentlig prøver å få tak i jeg.
har fått ørten slike selv, og svarte på en for morro skyld.
mannen ville ha navn og adresse tlf osv samt kontonr. for å overføre peng.
Ja, helt greit sa jeg. Det skal du få. Bare sett over 10 000,- på en annen konto først sa jeg.
Det var ikke nødvendig mente han ;D

så slutta han å gi lyd fra seg ???

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Antall liker
1.079
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
75
Jeg svarte også på noen, og sa at det var "under min verdighet" å ikke tilby minst 50%

Arne K

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Er det ikke dette beløpet det samme som man krever i erstatning der nede, etter raidet til de norske spionene?

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Hele hans karriære og familiens liv står på spill her, og likevel er den sendt til en totalt fremmed...
han burde kanskje ta et kurs i engelsk også... ;D
REPLY UNGENT

it is understandable that you might be a little apprehensive, because you do not know, but I have a lucrative business proposal of interest to share with you. I got your reference to my search for someone which complies with my proposed business relationship.

I am Mr. Patrick K.W Chan Executive Director & Chief Financial Officer from Hang Seng Bank Ltd. I have a obscured business recommendations for you. I you'll need to assist me in implementing a business project from Hong Kong to their country. This is the transfer of large sums of money. Everything about this transaction shall be legally done without hitch. Please try to observe utmost discretion in all matters on this issue.

Once the funds were successfully transferred into your account, we share in proportion to the agreed by both of us I prefer to have me on my private e-mail address
(chankwpatrick84@yahoo.com.hk) and finally after that I will provide with more details? Is this operation. Please, if you are not interested delete this email and not hunting me because I was putting my career and life of my family at stake with this undertaking. Although nothing ventured nothing gained.

Your earliest response to this letter appreciated.

Kind regards,

Mr. Patrick Chan

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.761
Her er en morsom en jeg fikk idag. Legg merke til den perfekte ortografien og grammatikken. ;D

Award Notification
Din e-postadresse knyttet til billett nummer: 2752246896, som trakk den
heldige vinner nummeret, som dermed vant lotterier i den første
kategorien, i fire parts.You er godkjent Honda Pilot JEEP dokumentfil
referansenummer: IPL/4249859609/WP1.

Ditt vinne må hevdet på tid (minst 2 uker). Videre bør det være noen
endring i adresse, gjør informere hevder agent så snart som mulig.

Du er å kontakte din / vår-akkreditert agent for kravet ditt nå, med
følgende informasjon.
Fullt navn:
Adresse:
Kjønn:
Alder:
Telefonnummer:

Akkrediterte Agent
Mr. Kelvin Lee
E-post: mr.kelvinlee@yahoo.co.uk

Med vennlig hilsen
MRS. LESLIE WOODS

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Antall liker
187
Torget vurderinger
12
Hvilke sider snoker dere på eller hva gjør dere for å få slike tilbud?
Jeg har ikke fått ett eneste ett, never. Ikke får jeg søppelpost heller..
Kanskje likegodt siden jeg er relativt godtroende og glad i penger :)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
GnR3 skrev:
Hvilke sider snoker dere på eller hva gjør dere for å få slike tilbud?
Jeg har ikke fått ett eneste ett, never. Ikke får jeg søppelpost heller..
Kanskje likegodt siden jeg er relativt godtroende og glad i penger :)
Samme lurer jeg på.

Får kanskje 10-15 spam i året, på tre mailadresser, og jeg er mye på nettet og sender mye mail...
Hadde jeg visst hva jeg gjør rett kunne jeg nok blitt rik på å selge hemmeligheten, som dessverre er hemmelig også for meg.. :-\

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.429
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Pink_Panther skrev:
Her er en morsom en jeg fikk idag. Legg merke til den perfekte ortografien og grammatikken. ;D

Award Notification

følgende informasjon.
Fullt navn:
Adresse:
Kjønn:
Alder:
Telefonnummer:

Akkrediterte Agent
Mr. Kelvin Lee

Med vennlig hilsen
MRS. LESLIE WOODS
Ha!
Det er ikkje berre du, Pinky, som har fått millionar. Eg fekk denne no:

From: 2009 HONDA MOTOR AWARD <award@hondamotor.com>
Reply To: mr.kelvinlee@yahoo.co.uk
To:
Subject: Gratulerer du har vunnet
Date: Thu, 27 Aug 2009 09:27:02 -0300 (BRT)
Award Notification

følgende informasjon.
Fullt navn:
Adresse
Kjønn:
Alder:
Telefonnummer:

Akkrediterte Agent
Mr. Kelvin Lee

Med vennlig hilsen
MRS. LESLIE WOODS

Kva skal du gjere med alle pengane, forresten?

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Antall liker
621
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Honkey-Chateau skrev:
Usch. Litt av et tilbud for en enkel kar fra bygda. Helt uten økonomisk innsikt og forstand, ei heller med kriminelt rulleblad. Men allikvel er vi visst på talefot Charles og jeg. Definitivt ingen gnier, heller, den karen. Jo, jeg får vel ringe ham og slå av en prat om gamle dager. Kanskje kan jeg prate ham opp i 50%?

Hi and how are you

I want to drop you a quick note because I did not hear back from you concerning the information I sent you the other day. In case you did not receive the letter introducing my Intent. I am Charles Ampofo from Ghana . Head of Corporate Affairs and account officer to Mr.Rafic Hariri who was a lebaneese. The late Rafic Hariri was a self-made billionaire and business tycoon, and was five times Prime Minister of Lebanon.

The late Rafic Hariri had a fixed deposit with my bank valued at $35,000,000.00. (Thirty Five Million Dollars only). Sadly late Rafic Hariri was assassinated in an explosion.Our head Office is not aware and will never be aware of this, i have since then PLACED this fund on a SUSPENCE ACCOUNT without a beneficiary. As an officer of the bank, I cannot be directly connected to this money thus I am compelled to request for your assistance to receive this money into your bank account.
I am in a sincere desire of your humble assistance in this regards. Now permit me to ask you these few questions:-
(1) Now that Mr.Rafic Hariri is late and he has no one as his next of kin to this money, i want to present you as the beneficiary of the fund so that we can share this money,So can I completely trust you in this respect?

If you accept to work with me, I am ready to offer you 40% of this ($35,000 000.00) I hope it is acceptable by you. I will explain to you in details how we will handle the transaction once I receive your response. I do need to assure you that there is practically no risk involved in this as it is going to be a bank-to-bank transfer. All I need from you is to stand as the next of kin to the deceased to claim this fund.
I will appreciate your timely response OR call me: +233240089071.

With Regards,
Charles.

Honkey - nå på vei til å bli mangemillionær i dollar -
Slå til, men husk å oppgi beløpet til skattemyndighetene, ellers ender du opp med en gedigen baksmell.....

Psychonaut

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2008
Antall liker
6
Cobra2 skrev:
Jeg svarte også på noen, og sa at det var "under min verdighet" å ikke tilby minst 50%

Arne K

Hehe... du er en stor kar med andre ord??

Topp Bunn