Jan_I
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 311
Finnes det bra musikkfilmer i 4k ultra hd gjerne med dolby atmos og flott lyd?
Kommer en utgave fra Criterion i slutten av Mars, og de pleier gjøre en god jobb med de tar tak i.The Last Waltz kan man like gjerne ha på DVD, da bildekvaliteten uansett er ganske laber.
Er Letters to You en film eller konsert? Western Stars filmen er bra, spilt in live på låven til BS, god Atmos lyd. Denne er kun på BD. INXS er god konsert, men svak Atmos lyd. Det samme gjelder for Clapton.Claptons Lady on the Balcony liker jeg, har også sett Springsteens Letters film på Apple et antall ganger.
INXS har vel også en konsertfilm, men den har jeg ikke sett.
Letter to You er en film med live i studio opplegg, med en del prating osv mellom låtene. Bra stemning og Bruce & Co i storform. Lurer på om ikke Bob Clearmountain står for Atmos mixen.Er Letters to You en film eller konsert? Western Stars filmen er bra, spilt in live på låven til BS, god Atmos lyd. Denne er kun på BD. INXS er god konsert, men svak Atmos lyd. Det samme gjelder for Clapton.
The Last Waltz kan man like gjerne ha på DVD, da bildekvaliteten uansett er ganske laber.
Dette er en 35mm dokumentar film fra 1978 og endel er filmet i heller dårlig belysning, men bildekvaliteten på min Eureka versjon er helt OK, og den nye fra Criterion er sannsynligvis bedre.Filmen er verd å ha, om det så er på vhs.The Last Waltz kan man like gjerne ha på DVD, da bildekvaliteten uansett er ganske laber.
Filmen er verdt å ha for intervjuenes del, og jeg har flere utgaver. Men musikken er best på CD. Uansett tidenes rockekonsert.Dette er en 35mm dokumentar film fra 1978 og endel er filmet i heller dårlig belysning, men bildekvaliteten på min Eureka versjon er helt OK, og den nye fra Criterion er sannsynligvis bedre.Filmen er verd å ha, om det så er på vhs.