5G = miniklubben for seg selv, anno 2020

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.642
Antall liker
15.509
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
3G (GGG) har etterhvert formert seg til å bli 5G (GGGGG). G'ene kan stå for mye rart og forandrer seg etter dagsform . I dag står G'ene for Groruddalens Gamle, Gufne, Gretne, Gubber. Utad, så kan vi ikke fremstå verre enn hva vi er!

Vi møtes regulært til lunsj når vi trenger egentid fra både det ene og det andre. Sakslista er alltid en skjult agena 🤭

Her fra gårsdagens samling med fire av fem G'er som fant sted på senteret i beste husarbeidstid.

IMG_20230804_201301.jpg

På bildene ser vi @Sluket med BITs eksklusive beauty vombag inneholdende omtrentlig 7500 hissige kalorier.
Forøvrig tror jeg også @geto, @Cash 63 og Grumpy kjøpte hver sin halvannenkilos beauty bag og koste seg stort. @Scrooge hadde dessverre komittert seg for dagen på Motorsenteret som adm. SchjefsOverkontrollør og fikk derved sitt første gule kort og står nå i faresonen for å måtte stå over en 5G-samling og heller være hjemme og gjøre husarbeid!

Ellers har vi det bra.
Fortsatt god sommer!
IMG20230727121040.jpg


PS! Dere kan se at det står "SALE" I butikkvinduet. Vi satte Sluket bak vindusglasset, men han viste seg å være for tungsolgt 👋👋
 
Sist redigert:

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.521
Antall liker
102.854
Torget vurderinger
23
Det skal nevnes at dette startet som 3G - Groruddalens Gyldne Gigoloer... men sammenfallende stigende medlemstall og rask forvitring av fysiske attributter nødvendiggjorde endringene til 5G med tilhørende reviderte ordlyd. Ærlighet varer lengst!
Men hvem har tid til det...? 🤔
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.642
Antall liker
15.509
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
...bra tenkt @Poirot - kjekt å ha når vi kommer hjem etter en litt for lang lunsj og Keiserinna står der med slegga 🤭
 

Poirot

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.07.2007
Innlegg
2.065
Antall liker
2.015
...bra tenkt @Poirot - kjekt å ha når vi kommer hjem etter en litt for lang lunsj og Keiserinna står der med slegga 🤭
Jeg får legge inn posten som jeg fjernet igjen fordi jeg syntes den kanskje ikke var så morsom likevel.
Men du så den før jeg slettet den, så da blir din post uten mening. Her følger mitt opprinnelige innlegg som jeg slettet:

Hva med voldsalarm? 😏 :unsure: :giggle:
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.642
Antall liker
15.509
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Skjønte det Poirot, men vi tolker alt i beste mening - og det er tross alt god takhøyde her 👍
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.642
Antall liker
15.509
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Glem det svensken skriver. Han har bare glemt blandevann i glasset og kan ikke regne prosenter og prøver bare å hisse på seg gode venner 😂.

Vi gir han et gult 5G-kort 🟨
 
Sist redigert:
Topp Bunn