Joda, er nok en cd88Er vel ikke en Mhzs cd 88?
Disse røra sitter somregel i psu.
Jeg bruker 6u4n-eb
6922 og 12AX7 er IKKE like. Kommer an på konstruksjonen om dette vli gå bra.Har liggende noen GD 6922 rør.
Disse er vel i orden å bruke istedet for 12 ax7 som følger med?
Se innlegg #2Hei!
HVilke spillere er det her snakk om? Ble ikke helt klok på infoen underveis i tråden................
Takker.6922 og 12AX7 er IKKE like. Kommer an på konstruksjonen om dette vli gå bra.
Du er vel ikke nybegynner fortsattRør går litt i surr for en nybegynner.....
http://cgi.ebay.com/tube-power-supp...60446080QQihZ019QQcategoryZ3280QQcmdZViewItemSkjønte likevel ikke hva Mhzs cd 88 er for noe................?
Er nybegynner i det meste jeg, helt til jeg skjønner det meste av det jeg vil lære om.Du er vel ikke nybegynner fortsatt
Jeg sjekker slike ting hver gang, men har ikke alle detaljene i hodet. Er du i tvil, snakk med Brynjar / Motron. Han har alle detaljene i hodet. Du kommer også langt ved å sjekke en av mange rør databaser på nettet.
Vet du hvilken funksjon dette 6Z4 røret har?Ang. psu rør, så merker jeg ikke noe forskjell på de motron leverte meg kontra de som var med orginalt.
Har ikke funnet noe forhandler i norge.Der ser man. Plutselig ble jeg kjent med en ny cd-spiller!!!
;-D
Så faktisk litt interessant ut!
Får søke litt på nett.'
Hva koster noe sånt som dette da?
Forhandlere i Norge?
I en Marantz 7 benyttes dette sikkert som likeretter. I klonen? Spørs hva de har funnet på der borte. Jeg har sett at slike rør kun benyttes som en forsinkelse for høyspenningen til andre rør. Og så skrives det faktisk i "reviewer" at det benyttes rør likeretter i forsterkeren.6Z4 er vel en likeretter.
Har også kjøpt inn en marantz 7 klone fra ebay der sto det også en 6z4 i psu.
ingen synspunkter på de to siste spørsmålene mine?
Hvilke mods har du planlagt for dinSkal svare så godt jeg kan når min er ankommet og moddet slik jeg vil ha den
Den erstatter en EMC-1.johna; hvilken spiller skal den erstatte?
Den erstatter en EMC-1.
Skal i utgpk. brukes som drivverk, men jeg vil at den skal kunne fungere som fullverdig kilde også. Derfor skal den oppgraderes. Regner med at i utgpk. blir det noe i samme gate som 66`n til Mj12.
Vi får se hvor det bærer hen...
Hmmm.. jeg fikk tak i en emc-1 som var oppgradert med ec sitt upsampler kort.Den erstatter en EMC-1.
Skal i utgpk. brukes som drivverk, men jeg vil at den skal kunne fungere som fullverdig kilde også. Derfor skal den oppgraderes. Regner med at i utgpk. blir det noe i samme gate som 66`n til Mj12.
Vi får se hvor det bærer hen...
Godt å høre. Jeg har selv samme box. Men dratt den litt lenger en hva Geir gjør.Vi får se.
Jeg vil ha en annen signatur i oppsettet mitt.
EMC-1 ble litt for viril i toppen sammen med de andre komponentene.
Stemmer Mj12, og ting har fallt bra på plass her hos meg i forhold til slik det var for ett par uker siden.
Men dette kommer jeg tilbake til senere.
Jeg synes driverket er bedre på Emc1.Virker veldig spennende denne spilleren her,
er drivverket bedre en på Emc1?
Hva er forskelden på 88 og 66?
Hvem er det best og kjøpe den av, ebay eller?Jeg synes driverket er bedre på Emc1.
Cd88 går litt dypere, eneste forskjellen jeg har hørt.
Helt klart til prisen, så er dette ett kanonkjøp.
Må jo være et kanonkjøp til 2700NOK. Ser at det er en forhandler i Norge nå, som skal ha 10800 for en slik en.......... Veldig interessert i å høre om erfaringer med denne spilleren. Har pr idag en Cayin CDT 15A, men er alltid interessant i å bytte seg oppover i kvalitet.Har ikke funnet noe forhandler i norge.
Pga. den lave prisen på ebay tror jeg ikke noen gidder å selge denne over disk.
Litt rart, jeg har tatt inn 17 stk av disse. alle gangene har all info om fabrikken vært fjernet (skjert ut fra manual, garanti kort og embalasje)
Billigste jeg har klart å få den inn til er 2700 NOK
Til den prisen hadde jeg kjøpt en på stående fot bare for å ha prøvd en...Billigste jeg har klart å få den inn til er 2700 NOK
Prøver så godt jeg kan å ha et liv utenom HFSIngen med meninger der ute, eller er det julematen som har gjort folk døsne...............? ;-)
Har ikke funnet noe forhandler i norge.
Pga. den lave prisen på ebay tror jeg ikke noen gidder å selge denne over disk.
Litt rart, jeg har tatt inn 17 stk av disse. alle gangene har all info om fabrikken vært fjernet (skjert ut fra manual, garanti kort og embalasje)
Billigste jeg har klart å få den inn til er 2700 NOK