6Z4 WY2

Mj12

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.03.2005
Innlegg
86
Antall liker
0
Kor har du kjøpt den til 2700kr??

Mvh
Jeg har kjøpt direkte fra ebay bruker leshele og jennychan4028.
Bestille 5 om gangen når kursen er lav og frakte det sjøveien, da synker prisen ganske mye.
Det beste er også å ringe dem direkte.
De har en helt annen salgskultur i china en hva vi er vant med. Det er en ære å selge. Og direkte kontakt viser at du er seriøs.
 

Mj12

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.03.2005
Innlegg
86
Antall liker
0
håper mj12 og johna snart kommer med litt inputning til oss nysgjerrige. kan jo knapt vente på å få hørt mer om spilleren.
hvor ble deres spillere handlet fra?
hvilke spillere er det naturlig å sammenlikne dem med, evt hvilke spillere vil være "naturlige" konkurrenter?
Er vel ikke så mye mere å si en at spiller'en er meeget bra til prisen.
I orginal stand holder den følge med spillere som koster 15k og mere.
De har brukt gode komponenter og valgt en solid konstruksjon på drev. Den veier 16kg.
Jeg får ikke noe følelse av kinamikk av denne.

Som med det meste kan de tweakes! Og siden denne er så "billig" blir det ekstra artig.
Hvis noen vil vite om tweaks til cd33, 66 og 88 er det bare å sende meg en pm, så skal jeg forklare dem.

Men spilleren våkner virkelig når du bytter til bedre rør (12ax7). Orginal røra er ganske dårlige. Har selv testa 10 merker ax7 rør og funnet ut at golden dragon og mullard er de 2 beste. Golden dragon koster 150 kr pr stk. mens mullard (4004 rør) koster 750. Lydmessig skiller det ganske lite.
Det som
 

TAF

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.06.2006
Innlegg
1.337
Antall liker
378
Torget vurderinger
14
Sitte på ein speller og to du da?? ;)

Mvh


Jeg har kjøpt direkte fra ebay bruker leshele og  jennychan4028.
Bestille 5 om gangen når kursen er lav og frakte det sjøveien, da synker prisen ganske mye.
Det beste er også å ringe dem direkte.
De har en helt annen salgskultur i china en hva vi er vant med. Det er en ære å selge. Og direkte kontakt viser at du er seriøs.
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.453
Antall liker
2.681
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
2700,- for en slik spiller.... "det var da som bare..."
 

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
9.651
Antall liker
2.852
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Har ikke funnet noe forhandler i norge.
Pga. den lave prisen på ebay tror jeg ikke noen gidder å selge denne over disk.

Litt rart, jeg har tatt inn 17 stk av disse. alle gangene har all info om fabrikken vært fjernet (skjert ut fra manual, garanti kort og embalasje)

Billigste jeg har klart å få den inn til er 2700 NOK
Hva har du gjort med de 17 du har tatt inn?
Er det slik at du evt selger videre til interesserte som henvender seg til deg, eller "gjør du jobben for bekjente"?
 

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
9.651
Antall liker
2.852
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
kvissleis tror dere min nåværende Cayin CDT 15 A ville kommet ut i en sammenlikning med denne spilleren, gitt mitt øvrige utstyr?

Vet det er et vanskelig spørsmål, men det er lov å tro............ ;D
 
Topp Bunn