|
Den targeten over her var i noens ører litt for mye "hifi"
Har justert dropp-punktet opp 1 db og det blir mindre "hifi" og det tilfører mer rytmisk driv. Var moro å dra på til 80% i dag i et par tre låter. Sitte nå med litt øresus, som om en har vært på en god gammeldags rockekonsert.
Vis vedlegget 731269
Har jo også de som savner litt i toppen, men likevel ser jeg på de som kvalifiserte lyttere. Det er kun en jeg setter min hele og fulle lit til.
Stemningsrapportmed Dave Hole på anlegget
Vis vedlegget 731445
Hjelper på når fokuset glir litt vekk i fra symmetri og glavaplaterEndelig et anstendig trivelig bilde av kølabingen!!
Tja, hvor lenge er det siden, rundt 25 år vil jeg tro, vi booket Claudia til en happening.Ikke reinspikka køntri
Vis vedlegget 731484
Det har jo vært unntakstilstand i over ett år nå. Så de som har prøvd nå kan jo ha gjort en god jobb gjort en god jobb. Og du har forhåpentlig rett. Navnetoppen til neste eier: Føniks.Konkurs for ente gang. Det er vel slik sånne steder drives - ny eier og nye muligheter neste år
For 35 år siden stod jeg foran scenen i et bygdelokalet i Vivestad med store øyne og drømmer i hode. Kvelden endte med en liten blåveis, men det var det verdtTja, hvor lenge er det siden, rundt 25 år vil jeg tro, vi booket Claudia til en happening.
Hadde med en rykende fersk skive, fikk hu til å skrive en hilsen i coveret til min davæende kone (som fikk CD'en): Hei Bente, for en kjekk mann du har!
Claudia, hu lo så hu nesten ikke fikk skrevet det - hu så forøvrig prikk lik ut den gangen som nå. Skikkelig musiker hu der.
Det gikk "bra" men det er det ikke alle i byen som er like fornøyd med. Slås sikkert konkurs etter konsertsesongen med klager om at det ikke gikk så bra likevel.Dårlig nytt for bygda........
![]()
Wrightegaarden går mot konkurs etter avslag fra Kulturrådet: – Katastrofe – VG Nå: Nyhetsdøgnet
Wrightegaarden er en konsertarena i Langesund som hvert år arrangerer konserter med kjente navn innenfor populærmusikksjangeren. Denne sommeren står blant annet Postgirobygget, Eva Weel Skram og CC Cowboys på årets lineup.direkte.vg.no
I kveld blir vel for hektisk? Drar til Holmestrand for jobb i morgen og planen var å bli der til torsdag sånn ca midt på dagen (kl 12,00) Da blir torsdag ettermiddag og utover en mulighet for deg. Mulig jeg blir drit lei jobb og drar hjem en dag tidligere. Da kan vi få det til på onsdagskveld også. Oppdatering kommer her i tråden.Er i Stavern på ferie. Hvis d det passer for deg og jeg klarer å rive meg løs fra familien, så hadde en bitteliten demo i trykkammeret vært en opplevelse en dag. Blir her kanskje en ukes tid![]()
I kveld var ikke lett, da grilldressen er trekt opp opp til ørene og jeg har hatt noen pils. Vi holder kontakten så ser vi når du får tid. En opplevelse jeg gleder meg tilI kveld blir vel for hektisk? Drar til Holmestrand for jobb i morgen og planen var å bli der til torsdag sånn ca midt på dagen (kl 12,00) Da blir torsdag ettermiddag og utover en mulighet for deg. Mulig jeg blir drit lei jobb og drar hjem en dag tidligere. Da kan vi få det til på onsdagskveld også. Oppdatering kommer her i tråden.
Du er i hvert fall hjertelig velkommen til en rystende opplevelse.![]()