8
8x12_TOM
Gjest
Det gjorde jeg og jeg fant noen i tråden din også, men kommer nok bort å tar noe bilder i tillegg.
Takk for detDigger form og farge!
Den fargen har fulgt meg nå i over 10 år og jeg synes den fortsatt er helt grei. Det samme kan jeg si om frontplatene også, som trekt med filt.Altec-grå... diskret og fin!
Da var konserten unnagjort og inntrykket er sånn passe - vi gir en firer på terningen. Lyden da? Ja dette er livelyd på godt og vondt, og kommer helt ann på hvor du står. Brukbart rundt / bak miksebordet. Langt framme på midten var helt ille, faktisk så ille at det var bedre på dassDa var billetter til Midnight Choir konsert 07.03-2016 i boks . det blir bra![]()
OK.Det du ser er høyre kanal og venstre blir motsatt symmetrisk på andre siden, Dette skal spille fra 60-70 Hz og oppover. Scenen du ser alt står på er subben som skal spille fra 60-70 Hz og nedover
4 stk 24" per side. Samme areal som 38 stk 12"OK.Det du ser er høyre kanal og venstre blir motsatt symmetrisk på andre siden, Dette skal spille fra 60-70 Hz og oppover. Scenen du ser alt står på er subben som skal spille fra 60-70 Hz og nedover
Var det 4 eller 6stk. 12" til subben(e)?
Hehehe.4 stk 24" per side. Samme areal som 38 stk 12"OK.Det du ser er høyre kanal og venstre blir motsatt symmetrisk på andre siden, Dette skal spille fra 60-70 Hz og oppover. Scenen du ser alt står på er subben som skal spille fra 60-70 Hz og nedover
Precision DevicesHehehe.4 stk 24" per side. Samme areal som 38 stk 12"OK.Det du ser er høyre kanal og venstre blir motsatt symmetrisk på andre siden, Dette skal spille fra 60-70 Hz og oppover. Scenen du ser alt står på er subben som skal spille fra 60-70 Hz og nedover
Leveres også 24" woofere av AESpeakers?
I gamle dager husker jeg vi brukte noen fra Hartley.
Inkvisisjonen er hjertelig velkommen og gjerne med den nye disippelenFett! Du må love å hyle ut når ting er koblet opp, jeg håper på å få med meg litt av tuningsprosessen![]()
Hørbartnår regner du med å ha klart noe hørbart ?
mvh
Inkvisisjonen![]()