D
Dåbbel J
Gjest
Skal få massert anlegget til TA med no skikkelig BM, og da får vi se om han orker 130 db
BM er ikke min favoritt, og jeg tror neppe det hjelper med 130db hellerSkal få massert anlegget til TA med no skikkelig BM, og da får vi se om han orker 130 db
Jøss, har favorittgruppen min funnet sammen igjen!!! Hvor?Da var billetter til Midnight Choir konsert 07.03-2016 i boks . det blir bra
RockefellerJøss, har favorittgruppen min funnet sammen igjen!!! Hvor?Da var billetter til Midnight Choir konsert 07.03-2016 i boks . det blir bra
Denne forsvant over til Stavanger-kanten. Har ikke hørt et kvekk i fra kjøper, men håper han er fornøyd.Hvor mye kan en regne med å få for en DEQX HDP-3 egentlig?
Vis vedlegget 335408
Treer er notert Tom, takk for enkel og ærlig reiseskildringBurde jo vært en lang reiseskildring fra Bali, men den skal dere slippe. Her kommer en kort en. For oss som liker å se helheten av et samfunn, ble Bali en nedtur. Stikkord som enorme mengder Søppel, mas mas mas, butikker med skremmende mye dritt, og et forferdelig trafikkbilde, gjorde at dette ble langt i fra den ferien jeg hadde håpet. Ikke spesielt gode tilbud til oss som liker å gå turer heller. Finnes jo ikke merkede turløyper. Det ble noen turer med guide. Dette er nok ferie for de som liker seg på de store og flotte marmor-hotellene som ligget ut mot stranden, og klarer å holde seg der dag ut og dag inn - joda fint der, men føler det blir en falskhet da det kun få hundre meter unna ser ut som rene søppeldynga hjemme.
Dette høre vel litt negativt ut, men vi hadde også noen flotte opplevelser. Gikk med lommelykt til toppen av en aktiv vulkan (ca 1750 moh) klokken 05.30 om morgenen for å se en fantastisk soloppgang - den ble litt borte i skyene. Der opp ble det frokost med vulkan-kokte egg og banan. Så en del flotte fossefall, mange templer, kaffeplantasjer, spiste meget god mat et par ganger. For rund 1.200 norske kroner får du litt ekstra på Bali
En annen litt positiv ting oppe i det hele, selv om det aldri er moro å fly 17 timer var Qatar airlines. Det beste flyselskapet jeg har flydd med.
Hadde som dere skjønne store forventninger, så jeg gir ture en treer på terningen. Har vært på Bali og skal aldri dit igjen.
Treer er notert Tom, takk for enkel og ærlig reiseskildringBurde jo vært en lang reiseskildring fra Bali, men den skal dere slippe. Her kommer en kort en. For oss som liker å se helheten av et samfunn, ble Bali en nedtur. Stikkord som enorme mengder Søppel, mas mas mas, butikker med skremmende mye dritt, og et forferdelig trafikkbilde, gjorde at dette ble langt i fra den ferien jeg hadde håpet. Ikke spesielt gode tilbud til oss som liker å gå turer heller. Finnes jo ikke merkede turløyper. Det ble noen turer med guide. Dette er nok ferie for de som liker seg på de store og flotte marmor-hotellene som ligget ut mot stranden, og klarer å holde seg der dag ut og dag inn - joda fint der, men føler det blir en falskhet da det kun få hundre meter unna ser ut som rene søppeldynga hjemme.
Dette høre vel litt negativt ut, men vi hadde også noen flotte opplevelser. Gikk med lommelykt til toppen av en aktiv vulkan (ca 1750 moh) klokken 05.30 om morgenen for å se en fantastisk soloppgang - den ble litt borte i skyene. Der opp ble det frokost med vulkan-kokte egg og banan. Så en del flotte fossefall, mange templer, kaffeplantasjer, spiste meget god mat et par ganger. For rund 1.200 norske kroner får du litt ekstra på Bali
En annen litt positiv ting oppe i det hele, selv om det aldri er moro å fly 17 timer var Qatar airlines. Det beste flyselskapet jeg har flydd med.
Hadde som dere skjønne store forventninger, så jeg gir ture en treer på terningen. Har vært på Bali og skal aldri dit igjen.
gismo
Sa han som har vært mer i Kina enn hele HFS tilsammen.... Reiseopplevelser er individuelle , så vanskelig å generalisereEn kollega var på Bali på bryllupsreise, tre ganger; første - eneste og siste gangen! Satt på dass i ti dager, frekke kelnere, ble lurt stadig og til slutt frastjålet lommebok og en god del penger. En sindig ingeniør denne karen, tror ikke han overdrev noe særlig. Synd med slikt. India står på min liste over de ti viktigste tingene å unngå, BTW Da heller Skreia by Night.
Jøss, lever du Du har vel sett reklamen ost er ost - egg er ikke egg før de er kokt på varmen fra en vulkanVulkankokte egg du, skal si det er forskjell på folk......
Geir Arne
Jeg lever. Venter bare på invitasjon fra deg når oppsettet er opp og går igjen..Jøss, lever du Du har vel sett reklamen ost er ost - egg er ikke egg før de er kokt på varmen fra en vulkanVulkankokte egg du, skal si det er forskjell på folk......
Geir Arne
Dette er jeg helt sikker på at du ikke mener............ Hva skulle sånne som oss gjort da, hvis vi ikke hadde hatt systemer vi kunne slaktet etter alle kunstens regler.Synd at det er så mange forhandlere som må slite og bære ... bare for at vi skal ha det hyggelig på kvelden..
8)
Btw.... messens beste lyd var i båten til madman!!
Jeg prøvde jo å " fleske" meg innpå og forsøke å frarøve deg noen romakustikk- hemmeligheter, dog medveldig varierende hell ( Jameson ? ). Ettpar tips satt jeg da igjen med - som i disse dager får praktisk resultater.Takker alle for en meget hyggelig Hi-fi helg der kvelds-synsingen nådde nye og uante høyder - for en trivelig gjeng entusiaster
Gikk helt fint det, ble bare noen runder på hotellet for å se om det var andre som ikke var forsynt - Fant bare en hyggelig nattvakt som hadde satt i gang støvsugeren. Litt vanskelig å forstå når festen er over noen ganger.Håper du kom vel i havn etter at vi "helte" deg ut ved 04.30 tida..