Det kaller jeg ikke å tuske.Har ikke full oversikt over alt enda da itunes ikke alltid plasser det der man skulle tro, i tillegg er det fremdeles et par tusen plater som ikke er lagt inn.
Og reserve??? Bergenser tusker ikke til seg noe, bortsett fra oxy fra det offentlige
Bestefar og Lucas prater om helt andre og viktigere ting.Bestefar: "Nå skal du høre gutten min, det holder ikke med 8 x 12 tommere. Man må ha 8 x 24 tommere"
Lucas: (himler med øynene) "tullpeis"!!
Luna: "sukk, på'an igjen!"
Fattigfolk må ty til det man har på egen tomt.
Vis vedlegget 1084338
Forsiktig nå, ikke klag på juletreet mitt. Da er det bedre du har noe å utsette på lyden.Like tynn og pistrete som lyden i kjelleren?
Gleder meg til å komme på besøk.
God jul!
Tror du bør konsentrere deg om lyden, ellers går dette fryktelig galtKan vei opp med tungt bakverk.
Gode hjemmelagde medisterkaker er noe av det beste jeg får. Slår ribbebiten i min ganeSer på vekta mi at det har det gjort allerede. På flere plan. Nå skal det lages medisterkaker
Å kunne høste tre på egen tomt er rikdom i denne tiden. Verre er det med oss som er prisgitt plast eller ferdigtørket gran.Fattigfolk må ty til det man har på egen tomt. 7 meter i utgangspunktet og hytta er noe lavere under taket. Dobbel juleglede.
Med litt pynt blir det sikkert bra.
Vis vedlegget 1084338
En liten påminnelse om at dette står ved lag.Romjulslytt?
Julen feires på hytta, men må hjem å se til katten i romjulen og blir hjemme 27 og 28 desember. Åpner dørene for de som kan tenke seg en lytt innimellom alle måltidene.
Mvh-
Tor
Fungerer fint her, men kan også forstå hvis det bikker ørlite over kanten entenJa, prøver meg på å diskutere litt rundt lyd og opptak av stemmer og det med sibilanter.
Hvis noen har mulighet for å høre Anne Karin Kaasa sin sang "Oss to" på albumet Svalande Vind. Omtrent rundt 2.15 stikker det av noe her. Lurer litt på om det oppleves litt drøyt på andres oppsett også?
Nærmikket stemme med sibilanter, og lagt på litt kunstig etterklang.Fungerer fint her, men kan også forstå hvis det bikker ørlite over kanten enten
pga. akustikken ikke er under kontroll eller overdrevent nivå.
Høres som romklang høyt i frekvens på stemmen fra midten og faser ut mot venstre
og innover i lydbildet og sammenfaller med utklinging fra tamburin? lenger inn i lydbildet.
Oppleves som "fenomenet" er i begge forekomster i lydbildet på venstre side.........tiltenkt eller arbeidsuhell?
Begynte med en gjennomkjøring på 85dB og økte til 95dB uten at artefakter endrer seg og
musikken fortsatt kan nytes. Kan spilles høyere, men det er høyt nok egentlig
Og super musikk!Ellers ble det, til meg å være, ganske sent i går. Klarte ikke rive meg løs, og det ble vel fire hele album fra a til å med denne damen - mye bra altså og lyd i superklassen.
Vis vedlegget 1085180
Mente jo det jeg også når jeg sa "mye bra"Og super musikk!
Jeg vet.Mente jo det jeg også når jeg sa "mye bra"
Kul stemme, gode tekster og spennende instrument/lyd arrangementer
Godt nyttår!Hei på dere igjen Det ble plutselig et nytt år, og det uten spesielle nyttårsforsetter, men skal prøve så godt jeg kan, i beste Hifisentralen ånd, og ikke ta opp temaer som på noen som helst måte kan være en utvikling i retning bedre lyd.
Vil heller pøse på med bilder av gode skiturer, mat, feriebilder, skrytebilder av hva en spiller og masse annet fjas - vil jo ikke skille meg ut fra resten.
Fortsatt godt nytt år