Hadde de ikke noe effekt?Disse forsvant også ut av døren i dag.
Vis vedlegget 1102425
|
Hadde de ikke noe effekt?Disse forsvant også ut av døren i dag.
Vis vedlegget 1102425
Lyden ble mer masete. Egentlig som jeg tenkte. Satser heller på lesslossHadde de ikke noe effekt?
I gjennomsnitt roter jeg ganske mye mer enn jeg rydderDæven som du rydder for tiden.
Tror ikke det er helt sant.I gjennomsnitt roter jeg ganske mye mer enn jeg rydder
Det skulle blitt mye diskusjon om valg av sokketyper i forhold til terreng, kan man stole på kart, lengdemålinger og tid i forbindelse med navigasjon, kompassvariasjoner, terreng som ikke stemmer med kartet og annen moro!Du får melde deg på 71 grader nord … hifi nerds edition![]()
Ja sånn er det sikkert, du har jo alltid rett......Kanskje du hører for mye på lydkvaliteten og for lite på musikken? Dårlig musikk blir aldri bra uansett, og god musikk … ja, det blir jo
mye mere engasjerende og nært når lyden er topp, men det gir jo gode vibber uansett, liksom…
Om du synes det til tider låter litt "kjedelig"Selv om jeg ikke synes lyden sitter helt om dagen går det jo fint å spille litt musikk.
Tror jeg står over. Blir vel omtrent samme driten, og må egentlig si har jeg mista deg litt når det kommer til lyd og tilbakemeldinger. Hortenhelgens beste lyd i dine ører var for meg noe av det værre jeg har hørt på skakk balanse. Veldig slitsomt for mine ører. Mulig jeg har sarte ører og snart er kommet i alderen for lessloss.Om du synes det til tider låter litt "kjedelig"
er det fullt mulig å låne stash som muligvis kan utfordre det du bruker i øvre mellomtone pr i dag.
Jeg har ett par custom hønn med Be drivere som funker ganske bra fra 7-800 Hz til 10 kHz
De er pr i dag ikke i bruk, men må hentes for egen hjelp.
Dynamikk som sannsynligvis tangerer dine Bliesma 3"
...eller kanskje mer? Veit ikke.
Vis vedlegget 1104098
Vis vedlegget 1104099
...kan males om, på låners bekostning.
![]()
Ok, nå har jeg ikke akkurat noe særdeles god hukommelse for hva som skulle låte så veldig bra på Horten messa.
Ikke noe spesielt som jeg kan huske stakk seg spesielt ut i mine ører.
Spesielt i forhold til det flere av dere HFS'ere har å by på i hjemmebanen.
Med det sagt, så var det svært mange greier jeg skjønte i etterkant jeg hadde gått glipp av.
Vanskelig å navigere seg rundt på Horten messa.
For meg som førstegangs gjest, føltes det mildt sagt som en kaotisk opplevelse i forvirrende labyrinter
....med emmen lukt av gammelt "hotell mugg"
Veit ikke hva,det er galt med hode til Tor.
Han setter for høye krav til seg selv.
Spilte i mitt hode bra den stunden jeg var der idag.
Hva da?Middag....
Hva da?
Wagyu? Iberico? Piggvar?
Nope, tipset på hvor du fant beste lyd.....Hva da?
Wagyu? Iberico? Piggvar?
Hva i huleste!20mm alu
Fikk inntrykk av at du synes det spilte bra der du hadde bespisning på lørdagen. Den lyden passet ikke meg veldig godt.Ok, nå har jeg ikke akkurat noe særdeles god hukommelse for hva som skulle låte så veldig bra på Horten messa.
Ikke noe spesielt som jeg kan huske stakk seg spesielt ut i mine ører.
Spesielt i forhold til det flere av dere HFS'ere har å by på i hjemmebanen.
Med det sagt, så var det svært mange greier jeg skjønte i etterkant jeg hadde gått glipp av.
Vanskelig å navigere seg rundt på Horten messa.
For meg som førstegangs gjest, føltes det mildt sagt som en kaotisk opplevelse i forvirrende labyrinter
....med emmen lukt av gammelt "hotell mugg"
Når srømfilteret kommer på plass blir det stor glede igjen....Vær nå snill med mannen han har jo lagt om fra øl og hifi til puslespill skrotløfting, og slikt krever litt tilvenning. Anlegget spiller jo like bra som vanlig noe han vil oppdage om noen uker…..
Må du ikke glemme å koble opp Lessloss-kablene også da, i samme slengen!Når srømfilteret kommer på plass blir det stor glede igjen....
Ja, du mener Chalshus.Fikk inntrykk av at du synes det spilte bra der du hadde bespisning på lørdagen. Den lyden passet ikke meg veldig godt.
Men her kan det faktisk hende jeg har blandet noen kort i farten, og at det var maten som var bra, ikke lyden..... Steinost er inne på det, det er noen ganger ganske mye surr i hodet mitt.
Ja maten var bra........Fikk inntrykk av at du synes det spilte bra der du hadde bespisning på lørdagen. Den lyden passet ikke meg veldig godt.
Men her kan det faktisk hende jeg har blandet noen kort i farten, og at det var maten som var bra, ikke lyden..... Steinost er inne på det, det er noen ganger ganske mye surr i hodet mitt.
Overhode ikke mye pling i de kassene. Litt over en meter høye tenker jeg.Hva i huleste!
Forholdsvis dødt og tungt. Ja de er noe over meteren og var på vei ned i kjelleren for å måle, men der stod det ingen høyttalere, hehe... Tror de er 112-113cm høye og 120kg+Overhode ikke mye pling i de kassene. Litt over en meter høye tenker jeg.
Hadde en følelse av at jeg hadde vært i det rommet en gang og i tillegg var det uvanlig mange seas basser der![]()
Ja vi måtte jo brøyte de til side på vei igjenom stua for å få de inn.Når egne prosjekter står stille grunnet helsevesenet har glemt en liten overraskelse på et uheldig sted må man snylte på folk med gjennomføringsevne
Og det er da ikke så mange seaser her i bildet, litt under en tredjedel